X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اسفند 1400, 06:29
کد خبر: 34583
خبرنگار: khani
نظرات: 6

سعی کردیم برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم

نویدکیا: هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

نویدکیا: هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با اینکه توپ را به نساجی دادیم و به دنبال ضدحملات بودیم، اما نساجی به خوبی نمی‌توانست موقعیت خوب ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*نیمه اول خوبی داشتیم. سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم بازی را خوب اداره کنیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. یکی از مهمترین مسائلی که برایم اهمیت داشت این بود که در بازیسازی از هافبک هایشان توپ بگیریم. در نیمه اول این کار را خوب انجام دادیم و ۲ بر صفر هم جلو افتادیم.

*در نیمه دوم سعی کردیم نوع بازی را نسبت گذشته عوض کنیم. چیدمان را تغییر دادیم که سبک دیگری را در کار دفاعی امتحان کنیم. سعی کردیم به جای پرس از جلو این کار را در مرکز زمین انجام بدهیم و خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

*نساجی در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و حتی ممکن بود بازی را از دست بدهیم. با اینکه توپ را به نساجی دادیم و به دنبال ضدحملات بودیم، اما نساجی به خوبی نمی‌توانست موقعیت خوب ایجاد کند.

*بعد از گل زیبایی که زدند روند بازی به نفعشان بود. گردش توپ خیلی خوبی داشتند. سعی کردند از فضا‌های چپ و راست استفاده کنند. ممکن بود بازی را از دست بدهیم. باید در ضدحملات از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم. فضا‌های خوبی به ما می‌دادند به خاطر فشار زیادی که می‌آورند. روی هم رفته باید از تمام بچه‌ها تشکر کنم.

*تمام توانشان را گذاشتند و دوندگی خیلی خوبی داشتند. نشان دادند از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارند. توانستیم سه امتیاز بازی خیلی مهم و سخت را به دست بیاوریم. پیش بینی کرده بودیم که خیلی سخت باشد. به همه بچه‌ها و هواداران تبریک می‌گویم.

*هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و حرفی ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها