X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اسفند 1400, 13:49
کد خبر: 34587
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

آرتا:‌ برای شکست دادن سپاهان به اصفهان می‌رویم

آرتا:‌ برای شکست دادن سپاهان به اصفهان می‌رویم مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که آنها در بازی خارج از خانه برابر سپاهان هدفی جز برد نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علیرضا آرتا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با سپاهان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است، البته هر وقت شرایط تیم ما اوکی می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم برخی اتفاقات رخ می‌دهد که برای‌مان خوب نیست، ولی با تجربه امیر قلعه‌نویی دوباره همه چیز مثبت می‌شود. حالا هم آماده بازی با سپاهان هستیم، مسابقه‌ای که برای ما بسیار مهم و حساس است.

وی در ادامه افزود: در دور رفت آنها را شکست دادیم که البته امتیاز آن بازی از ما گرفته شد. ما برای این هفت امتیازی که از گل‌گهر کسر شد خیلی زحمت کشیدیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد در رده سوم قرار داشتیم. با این حال در ادامه لیگ تلاش کردیم تا خودمان را ثابت کنیم و حالا هم می‌خواهیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و خودمان را به رتبه‌های بالاتر برسانیم. ما برای شکست دادن سپاهان به اصفهان می‌رویم و فقط با پیروزی در این بازی راضی می‌شویم، چون نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز آن داریم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطرنشان کرد: دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم و هدفم رسیدم به پیراهن تیم ملی است، به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها