X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 فروردین 1401, 09:34
کد خبر: 34592
خبرنگار: khani
نظرات: 0

در سال جدید بیشتر از همیشه باعث خوشحالی هواداران خواهیم شد

میلاد جهانی: بهترین اتفاقم در سال 1400 آمدن به سپاهان بود

میلاد جهانی: بهترین اتفاقم در سال 1400 آمدن به سپاهان بود وینگر تیم سپاهان در گفتگوی نوروزی با ایلنا از اتفاقات خوب و بد سال 1400 صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زد میلاد جهانی در گفتگو با ایلنا در خصوص سال 1400 اظهار داشت: برای من به شخصه سال خیلی خوبی بود چرا که ابتدا توانستم با ذوب آهن عملکرد قابل قبولی داشته باشم و در ادامه به واسطه آن توانستم به تیم خوب و بزرگ سپاهان بیایم که فکر می‌کنم بازی کردن برای این تیم آرزوی هر بازیکنی است. جا دارد از کادرفنی و مدیریت باشگاه سپاهان تشکر کنم که شرایط حضور من در سپاهان را فراهم کردند و این باشگاه به معنای واقعی کلمه یک باشگاه حرفه‌ای است و اصولی کار می‌کند و هر چیزی که قبل از این در تمجید از باشگاه سپاهان شنیده بودم حالا می‌بینم واقعیت داشت.

وی در مورد دلیل جدایی خود از ذوب آهن و آمدن به سپاهان گفت: به هر حال جابجایی بین دو تیم طبیعت فوتبال است و برای هر بازیکنی در طول دوران زندگی‌‌اش این اتفاق یک یا چندین بار رخ می‌دهد. همانطور که یک روز از صنعت نفت به ذوب آهن آمدم احساس کردم آن مقطع هم زمان جدایی من از ذوب آهن فرا رسیده و اینکه با پیشنهاد خوب باشگاه سپاهان مواجه شده بودم و خوشحالم که در این تیم حضور دارم.

وینگر سپاهان در مورد عملکردش در این تیم در نیم فصل دوم توضیح داد: من نتوانستم تمرینات بدنی نیم فصل را انجام دهم و به دلیل جراحی لثه فرصت بدنسازی نیم فصل را از دست دادم و بعد از آن هم درگیر جابجایی بین دو تیم بودم و همین باعث شد کمی عقب بیافتم ولی با تلاش دو برابر خودم را به تیم رساندم و هنوز هم جای بهتر شدن از این لحاظ را دارم. خدا را شکر که کادرفنی در این چند هفته به من فرصت داد و در مورد عملکردم هم کادرفنی و هواداران باید نظر بدهند ولی باتوجه به بازخوردهایی که گرفتم فکر می‌کنم از عملکردم راضی بودند و خدا را شکر می‌کنم.

جهانی در مورد کار با محرم نویدکیا گفت: واقعاً یک مربی با شخصیت و با دانش هستند و کار کردن با ایشان لذت بخش است و فکر می‌کنم اگر بخواهم با مربی دیگری کار کنم افسردگی بگیرم. مطمئنم آینده ایشان با سپاهان و آینده سپاهان با ایشان روشن است و اگرچه شاید این فصل نتایج برخلاف عملکرد فنی خوب تیم خیلی رضایت بخش نبود ولی مطمئنم فصل بعد جبران می‌کنیم و امیدوارم بیشتر از همیشه باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در مورد حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: ما در این رقابت‌ها نماینده ایران هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی باشیم و تلاش ما ابتدا بر این است که از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از آن تا جایی که ممکن است بالا برویم و بتوانیم برای سپاهان افتخار آفرینی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها