X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 فروردین 1401, 09:33
کد خبر: 34593
خبرنگار: khani
نظرات: 1

آرزو دارم در سال جدید بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم

کریمی: می‌خواهیم از اعتبار نام سپاهان و فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم

کریمی: می‌خواهیم از اعتبار نام سپاهان و فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم هافبک طراح سپاهان از فصل سختی که با این تیم داشت و همچنین انتظاراتش از سال جدید می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 1400 و شرایطی که در این سال داشت اظهار داشت: از نظر شخصی برای خودم شاید سال خیلی بدی نبود چرا که جایگاه ثابتی در ترکیب سپاهان داشتم و چند نوبت هم به تیم ملی دعوت شدم و اتفاقات خوبی برایم رقم خورد، هرچند می‌توانست بهتر از این هم باشد. از لحاظ تیمی متاسفانه سال خوبی نبود. هر چند سپاهان فوتبال با کیفیتی ارائه می‌دهد و به گفته اکثر کارشناسان فنی‌ترین تیم ایران هستیم ولی متاسفانه بدشانسی و بعضاً اشتباهات سهوی داوری باعث شد نتایجی که شایسته‌اش بودیم را نتوانیم کسب کنیم و از کورس قهرمانی عقب افتادیم و از این رو شرمنده هواداران خوبمان شدیم.

وی افزود: فوتبال همین است و یک وقت‌هایی حتی اگر همه چیز هم سر جای خودش باشد و شرایط برای نتیجه گیری فراهم باشد نتیجه حاصل نمی‌شود. می‌خواهم به هواداران بگویم که ما بازیکنان هرچه در توان داشتیم را در زمین گذاشتیم و همه کار کردیم آنها را خوشحال کنیم. این را هم بگویم که نتایج بدی هم در مجموع کسب نکردیم ولی با توجه به جایگاهمان در جدول و اینکه از ما انتظار قهرمانی می‌رود باعث شده عملکرد ما رضایت بخش نباشد. به هر حال امسال لیگ فشرده‌ای داشتیم و رقابت سنگینی در بالای جدول بود.

هافبک سپاهان در مورد اینکه نتایج سپاهان در مقطعی باعث استعفای نویدکیا شد هم گفت: واقعاً شرایط ناراحت کننده‌ای برای همه ما بود و وقتی دیدیم آقا محرم آن تصمیم را گرفت ناراحتی ما دوچندان شد. ایشان واقعاً سپاهان را دوست دارد و دلش برای تیم و هواداران می‌سوزد و ما از لحاظ فنی مشکلی نداریم. خوشحالم که باشگاه تدبیر کرد و با این موضوع مخالفت کرد و به امید خدا از این به بعد بیشتر تلاش می‌کنیم تا جبران محبت هواداران و زحمات کادرفنی باشد.

کریمی در مورد حضور سپاهان در رقابت‌های آسیایی هم توضیح داد: اینکه امسال ایران فقط دو نماینده در لیگ قهرمانان دارد کار ما را سخت تر می‌کند و انتظارات در این شرایط از ما بیشتر است ولی سپاهان تیم بزرگی است و سابقه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا هم دارد و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و به مراحل بالا صعود کنیم.

وی در مورد تعطیلات نوروز و برنامه‌اش برای این مدت گفت: همانطور که می‌دانید تیم ما 12 فروردین بازی لیگ دارد و برای همین فرصت چندانی برای تعطیلات و استراحت نداریم و نهایتاً کادرفنی چند روز به ما استراحت بدهد.

هافبک سپاهان در مورد تیم ملی هم توضیح داد: خوشحالم که در سال گذشته توانستم در چندین اردو نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را جلب کنم و تلاش می‌کنم این جایگاه را در ادامه هم در اختیار داشته باشم و یکی از اهدافم در سال جدید این است که با تیم ملی به جام جهانی بروم. امیدوارم این فرصت در اختیارم قرار بگیرد.

کریمی در پایان در مورد سال جدید گفت: سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی سالی به دور از بیماری و مشکلات اقتصادی داشته باشند. برای خودم هم آرزو دارم در سال جدید بتوانم عملکرد بهتری برای سپاهان داشته باشم و همراه تیم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها