X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 فروردین 1401, 09:12
کد خبر: 34595
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

صنعت نفت آبادان- سپاهان / دستگرمی شاگردان نویدکیا برای آسیا

صنعت نفت آبادان- سپاهان / دستگرمی شاگردان نویدکیا برای آسیا تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در قرن پانزدهم در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، فردا _دوازدهم فروردین‌ماه_ تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان

جمعه، دوازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۸

ورزشگاه: تختی آبادان

داور: بیژن حیدری

پخش زنده: شبکه آبادان، شبکه اصفهان، شبکه ورزش (احتمالی)

آخرین رویارویی: سپاهان یک- صنعت نفت صفر

دستگرمی شاگردان نویدکیا برای آسیا


اولین دیدار دو تیم صنعت نفت و سپاهان در قرن پانزدهم هجری شمسی فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود. دو تیم پس از تعطیلات دو هفته‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و طبیعی است که کمی از شرایط بازی دور شده باشند، با این حال برای سپاهان این دیدار علاوه بر حساسیت‌های جدولی، حکم یک دیدار تدارکاتی جهت آماده سازی برای رقابت‌های آسیایی را دارد.

شاگردان محرم نویدکیا بعد از دیدار با صنعت نفت جهت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ راهی عربستان می‌شوند و شش دیدار سنگین را پشت سر خواهند گذاشت. از این رو دیدار با صنعت نفت برای سپاهان از آن جهت مفید است که پس از دو هفته تعطیلی مسابقات، این دیدار می‌تواند سپاهان را به شرایط بازی بازگرداند تا با آمادگی مطلوب وارد مسابقات آسیایی شود.

سپاهان رده سومی که در دیدار قبلی مقابل گل‌گهر نتوانست از تساوی پرسپولیس و استقلال جهت کم کردن اختلاف با آنها استفاده کند همچنان هفت امتیاز اختلاف با پرسپولیس دارد؛ از سوی دیگر همچنین اختلاف امتیاز سپاهان با تیم چهارم جدول یعنی مس رفسنجان نیز هفت امتیاز است و به نوعی جایگاه سومی این تیم در لیگ تثبیت شده است.

در سوی دیگر صنعت نفت آبادان پس از سه دیدار با تیم‌های تهرانی پرسپولیس، استقلال و پیکان به دیدار سپاهان می‌رود. شاگردان علی منصوریان که سه هفته پیش برد شیرین دو بر صفر را مقابل پرسپولیس جشن گرفتند در ادامه از استقلال شکست خوردند و برابر پیکان نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند. صنعت نفت پس از دو دیدار در تهران مقابل استقلال و پیکان برای دیدار با سپاهان دوباره به آبادان باز می‌گردد، جایی که آخرین بار پرسپولیس را شکست داده است و امیدوار است از سپاهان نیز امتیاز بگیرد.

صنعت نفت با علی منصوریان هرچند آغاز خوبی در فصل جاری نداشت اما در ادامه نتایج خوب این تیم آغاز شد و در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارند. طلایی پوشان آبادانی با این عملکرد در فاصله هفت هفته تا پایان رقابت‌ها نه ترسی از سقوط و نه امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارند.

نکته مهم در مورد بازی فردا حضور ۳۰ درصدی تماشاگران آبادانی در ورزشگاه است. اتفاقی که پس از محدودیت‌های پاندمی کرونا برای اولین بار در جایی جز تهران رخ می‌دهد.

ترکیب احتمالی دو تیم برای دیدار فردا به شرح زیر است:

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، حکیم نصاری، شروین بزرگ، محمد رضا غبیشاوی، احمد شریعت زاده، امید خالدی، میثم تهی دست، طالب ریکانی

ترکیب احتمالی سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها