X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 فروردین 1401, 11:20
کد خبر: 34600
خبرنگار: khani
نظرات: 1

از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم

گولسیانی: مقابل صنعت نفت فقط وظایفم را انجام دادم

گولسیانی: مقابل صنعت نفت فقط وظایفم را انجام دادم مدافع گرجستانی سپاهان با وجود زدن دو گل به صنعت نفت خودش را چهره خاص این بازی نمی‌داند و عقیده دارد تنها به وظایفش در زمین عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گئورگی گولسیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل صنعت نفت آبادان و برتری پرگل در این دیدار اظهار داشت: بازی در آبادان همیشه سخت است، طبق معمول آنها یک تیم سختکوش و با روحیه رقابتی بودند و البته آب و هوای آنجا هم برای ما غیرعادی بود و باعث شد کمی اذیت شویم. به خصوص برای من که اصلاً به این نوع آب و هوا سازگار نیستم و در کشورم و در جایی که تا الان بزرگ شدم حتی تا الان برف آب نشده است. در کل بازی خوبی بود و هم برای برد و هم گلزنی خودم خوشحالم، اما کاملاً راضی نیستم، مشخص بود که اشتباهات فنی زیادی داشتیم، به شخصه از سپاهان انتظار بیشتری دارم.

وی در مورد اینکه با زدن دو گل، چهره اصلی این بازی بود، گفت: من چهره خاص این بازی نبودم و فقط یک بازیکن معمولی بودم که وظایفش را انجام می داد. من خوش شانس بودم که از موقعیت هایم استفاده کردم، بازی های زیادی در طول فصل برگزار شده و من در آن بازی‌ها هم موقعیت داشتم ولی بعضاً موقعیت‌های گلزنی‌ام را از دست داده‌ام.

وی در مورد اینکه سپاهان در این فصل روزهای بدی داشت و حتی کار به استعفای سرمربی تیم کشید ولی حالا ظاهراً اوضاع خوب است، پاسخ داد: در فوتبال ثبات در درازمدت از همه مهمتر است، برخی از بالا و پایین‌ها قابل قبول است، اما زمانی که شما درست کار کنید، نتیجه در دراز مدت به دست می آید. زمان بهترین آزمون است، چه خوب کار کنیم یا نه، زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد تعطیلات نوروز گفت: برای عید نوروز سه روز رفتم گرجستان بعد از برگشتم به اصفهان. همانطور که می دانید تقویم های مختلفی وجود دارد، مثل تقویم میلادی، بنابراین ما نوروز را جشن نمی‌گیریم، سال نو را که اول ژانویه است جشن می گیریم. اما ما همیشه عید را به دوستان مسلمان خود در ایران یا آذربایجان تبریک می‌گویم.

گولسیانی در مورد اینکه سال جدید و قرن جدید برای سپاهان با برد شروع شد هم عنوان کرد: قرن یا سال فقط اعدادی هستند که نمی توانند الهام بخش یک تیم باشند. اگر شما خبرنگار خوبی در قرن 13 بودید، احتمالاً در قرن 14 هم خوب خواهید بود. بنابراین من به چنین چیزهایی توجه نمی‌کنم.

وی در مورد شروع بازی‌های آسیایی سپاهان و دیدارهای پیش روی این تیم گفت: همیشه وقتی بازی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک است خوشحالم، زیرا این مسابقات تجربه خوبی است و شانس بزرگی برای تیم‌های ایرانی برای نشان دادن کیفیت خود به کل آسیا محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: من می خواهم به گروه رقابتی تیم ملی ایران تبریک بگویم و برای آنها در جام جهانی آرزوی موفقیت کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها