X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1401, 10:56
کد خبر: 34604
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مشکل خاصی وجود ندارد

ساکت: میزبانی ۵گروه در یک کشور، شرایط برگزاری مسابقات را دشوار می‌کند

ساکت: میزبانی ۵گروه در یک کشور، شرایط برگزاری مسابقات را دشوار می‌کند مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: واگذاری میزبانی ۵ گروه از لیگ قهرمانان آسیا به کشور عربستان تاثیر نامناسبی در نحوه برگزاری مسابقات خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که تیم سپاهان پس از ورود به عربستان در هتل رادیسون شهر بریده مستقر شده است، اظهار داشت: واگذاری میزبانی 5 گروه از لیگ قهرمانان آسیا به کشور عربستان تاثیر نامناسبی در نحوه برگزاری مسابقات خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همین مسئله باعث می‌شود محل‌های انتخابی برای تمرین تیم‌ها شرایط مطلوب را نخواهد داشت، اما با این وجود باشگاه سپاهان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که بازیکنان با آمادگی جسمی و روحی کامل آماده این رقابت‌ها باشند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که امیدواریم با این روند برنامه‌ریزی روز به روز بر کیفیت تمرینات اضافه شود درباره میزبانی کشور کشور عربستان نیز گفت: شرایط میزبانی طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم این روند تا روز آخر حفظ شود.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نخستین دیدار خود از ساعت 21:45 دقیقه روز پنج‌شنبه به مصاف پاختاکتور ازبکستان می‌روند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها