X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1401, 13:25
کد خبر: 34606
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تمرکز پاختاکور برای تقابل با سپاهان/نوید کیا زیر ذره بین ازبک‌ها

تمرکز پاختاکور برای تقابل با سپاهان/نوید کیا زیر ذره بین ازبک‌ها سایت باشگاه پاختاکور در گزارشی به بازی خودشان مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان فردا(پنجشنبه) از ساعت 21:45 در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

در همین رابطه سایت باشگاه پاختاکور در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: شیرها در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در شهر بریده عربستان سعودی به مصاف سپاهان ایران می روند.پاختاکور در سال 2010 در مرحله گروهی به مصاف سپاهان رفت و در اصفهان حریف با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و در تاشکند تک گل گئورکیان پاختاکور را برنده کرد.



این بازی برای تیم ما بسیار مهم است. می توانیم با پیروزی در بازی اول جایگاه خود را در گروه ارتقا دهیم. سرمربی سپاهان بر عهده محرم نویدکیا است که به خاطر بازی هایش با این باشگاه و تیم ملی ایران شهرت دارد. تیم اصفهان 5 بار قهرمان لیگ برتر ایران شده و 4 بار قهرمان جام حذفی این کشور را کسب کرده است. سپاهان در سال 2007 در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.

سپاهان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2022 با تیم های پاختاکور، الدحیل قطر و التعاون عربستان همگروه است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها