X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 فروردین 1401, 11:00
کد خبر: 34609
خبرنگار: khani
نظرات: 1

برابر پاختاکور بازی درگیرانه‌ای شاهد خواهیم بود

بصیرت : منتظر نمایش خوب سپاهان هستیم

بصیرت : منتظر نمایش خوب سپاهان هستیم پیشکسوت سپاهان گفت: برابر پاختاکور، بازی درگیرانه‌ای شاهد خواهیم بود؛ زیرا این تیم جزو تیم‌هایی است که فیزیکی بازی می‌کند و بازیکنان قابلی دارد؛ بازیکنان سپاهان اگر بتوانند رقابت یک در مقابل یک را از پیش رو بردارند، شانس پیروزی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی ندارد و در بهترین حالت می‌تواند مقام دوم را کسب کند که بعد از بازی‌های آسیایی، یکی از کلیدی‌ترین رقابت‌های خود را با استقلال دارد.

وی ادامه داد: وقتی تیمی در جدول نوسان زیادی ندارد، در بازی‌ها استرس کمی دارد و بر خلاف آن، تیمی که در کورس قهرمانی باشد، با استرس بازی می‌کند. با توجه به این موضوع، مشاهده کردیم که سپاهان در مقابل نفت آبادان، بازی راحتی داشت و چهار گل به ثمر رساند؛ اما استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه شانس قهرمانی دارند، با استرس بازی می‌کنند.

این کارشناس فوتبال در خصوص بازی سپاهان در آسیا مقابل پاختاکور، تصریح کرد: بازی درگیرانه‌ای را شاهد خواهیم بود؛ زیرا پاختاکور جزو تیم‌هایی است که فیزیکی بازی می‌کند و بازیکنان آماده‌ای دارد. بازیکنان سپاهان اگر بتوانند رقابت یک در مقابل یک را از پیش رو بردارند، شانس پیروزی خواهند داشت.

بصیرت افزود: بهترین تیم گروه سپاهان الدحیل است؛ زیرا بازیکنان آن تکنیکی بازی می‌کنند و نگران این دیدار هستم، اما کادر فنی هم کار خود را بلد هستند و شرایط را به شکلی فراهم می‌کنند که مقابل الدحیل نیز به سلامت عبور کنند.


وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه کدام بازیکن سپاهان می‌تواند در آسیا برای این تیم تأثیر زیادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی‌پوش سپاهان مانند، دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن تأثیر گذار هستند و گل می‌زنند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه نباید مربی‌ها فقط با یک سبک بازی کنند، گفت: بازیکنان باید سیستم‌های مختلفی بازی کند؛ زیرا اگر تیمی بخواهد صرفاً روی یک سیستم تمرکز کند تیم‌های دیگر هم آنالیزور دارند و با توجه به سیستم آن‌ها به میدان می‌روند.

بصیرت اضافه کرد: سپاهان از اول فصل یک سیستم داشت که به مشکل هم خورد؛ زیرا دیگر تیم‌ها مقابل سپاهان بازی مستقیم انجام می‌دادند و باعث می‌شد هافبک‌ها از جریان مسابقه خارج شوند. سپاهان باید سیستم‌های دیگری را هم در دستور کار خود قرار دهد تا به مشکل نخورد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان تیم بین‌المللی است، تصریح کرد: سپاهان در آسیا بیشتر از استقلال و پرسپولیس مطرح شده، زیرا نتایج بهتری کسب کرده و حضور بیشتری در رقابت‌های آسیایی داشته است‌؛ تیم‌های پایتخت به دلیل اینکه نتوانستند مجوز حرفه‌ای بگیرند، از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشته شدند ولی سپاهان و فولاد پا به این رقابت‌ها گذاشتند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: امیدوارم سپاهانی‌ها در آسیا بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند، محمدرضا ساکت کنار کی‌روش تجربه‌هایی کسب کرده است که می‌تواند کمک سپاهان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها