X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 فروردین 1401, 12:41
کد خبر: 34612
خبرنگار: khani
نظرات: 0

رضایت نویدکیا از نمایش سپاهان در بُریده

رضایت نویدکیا از نمایش سپاهان در بُریده تیم فوتبال سپاهان با کسب پیروزی سه بر یک در بازی نخست، توانسته در پایان هفته اول صدرنشین گروه چهارم مسابقات غرب آسیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهانی‌ها که رقابت کسب قهرمانی در لیگ برتر را به پرسپولیس و به ویژه استقلال باخته‌اند، طی هفته‌های اخیر تمرکز خود را روی رقابت‌های آسیایی گذاشتند و پس از یک دوره بحرانی با کسب نتایج خوب آماده رقابت در گروه چهارم غرب آسیا شدند که با تیم‌های پاختاکور قهرمان دوره پیش لیگ ازبکستان، الدحیل تیم دوم لیگ ستارگان قطر و التعاون تیم چهارم فصل گذشته لیگ عربستان شکل گرفته است.

اولین دیدار این گروه شب پنج شنبه با مصاف سپاهان و پاختاکور آغاز شد و در شرایطی که شاگردان محرم نویدکیا نیمه اول را با یک گل به حریف واگذار کردند، شروعی طوفانی در نیمه دوم داشتند و با دبل شهریار مغانلو به بازی‌ بازگشتند و در ادامه هم گل تماشایی محمدرضا حسینی روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر یک بازگشت شیرین و فوق العاده را برای طلایی پوشان اصفهانی رقم زد.

دقایقی پس از رقم خوردن پیروزی سپاهان نیز تیم فوتبال التعاون بود که موفق شد علی رغم عقب افتادن از الدحیل، با دو گل از تاوامبا و مدران به بازی بازگردد و یک بازگشت دیگر را در گروه چهارم رقم بزند تا پشت سر سپاهان رتبه دوم گروه را به خودش اختصاص داده باشد.

شب گذشته محمدرضا حسینی در گفتگویی به تمجید از کادر فنی سپاهان پرداخت و اشاره کرد که آنها تمام نکات مورد نیاز را پس از باخت یک بر صفر در نیمه اول در بین دو نیمه به بازیکنان انتقال داده‌اند و نقش محرم نویدکیا را در بازگشت سپاهان به مسابقه پررنگ ارزیابی کرد تا حالا تمامی اعضای تیم از جمله محرم نویدکیا با آرامش و روحیه‌ای خوب آماده حضور در مصاف با الدحیل شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها