X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 فروردین 1401, 14:31
کد خبر: 34614
خبرنگار: khani
نظرات: 0

فرصت زیادی برای مرور کارهای تاکتیکی نداریم

رحمان احمدی: ۴دروازه‌بان آماده برای محافظت از سنگر سپاهان در اختیار داریم

رحمان احمدی: ۴دروازه‌بان آماده برای محافظت از سنگر سپاهان در اختیار داریم مربی دروازه‌بان‌های تیم سپاهان گفت: در نیمه اول دیدار مقابل پاختاکورعملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و به ۳ امتیاز بسیار مهم دست یافتیم و تیم در شرایط روحی بسیار خوبی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رحمان احمدی در گفت‌وگو با تسنیم ، در رابطه با شرایط سپاهان اظهار داشت: پس از ورود به عربستان و شهر بریده چند جلسه تمرینی در ورزشگاه الرائد برگزار کردیم و با شرایط چمن و آب و هوا آشنا شدیم و مسائل تاکتیکی خود را مرور کردیم.

وی درباره پیروزی مقابل پاختاکور گفت: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم به خوبی بازی را در دست گرفتیم و به 3 امتیاز بسیار مهم این دیدار دست یافتیم و تیم در شرایط روحی بسیار خوبی قرار گرفته است.


مربی دروازه‌بان‌های تیم سپاهان درباره تیم الدحیل قطر نیز گفت: فیلم‌های دیدارهای این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم بسیار خوبی است. فرصت زیادی برای مرور کارهای تاکتیکی نداریم و با تمرکز بر روی نقاط ضعف و قدرت این تیم با آمادگی بالایی به مصاف الدحیل خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه 4 دروازه‌بان سپاهان در شرایط بسیار مناسبی هستند که با تشخیص سرمربی درون دروازه خواهند ایستاد، متذکر شد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا گلر‌های‌ سپاهان در بهترین شرایط خود باشند تا به تیم کمک کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها