X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 فروردین 1401, 07:00
کد خبر: 34615
خبرنگار: khani
نظرات: 2

لیگ قهرمانان آسیا؛

ترکیب احتمالی سپاهان ایران برابر الدحیل قطر

ترکیب احتمالی سپاهان ایران برابر الدحیل قطر تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه امشب به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه امشب در دیداری فوق‌العاده حساس در ورزشگاه شاه‌عبدالله بریده عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

سپاهان در بازی نخست موفق شد با دبل شهریار مغانلو و تک‌گل محمدرضا حسینی با نتیجه خوب ۳ بر یک از سد پاختاکور بگذرد و پیروزی شیرینی را به‌دست آورد. اما الدحیل اسیر التعاون شد و با نتیحه ۲ بر یک بازی را به تیم عربستانی واگذار کرد. با این تفاسیر نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی طلایی‌پوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

محرم روی رشادت رشید حساب باز می‌کند
قفس طلایی سپاهان هفته‌هاست در لیگ‌برتر به رشیدی رسیده که نیم‌فصل به سپاهان پیوست و جانشین کنت شد؛ در لیگ قهرمانان آسیا نیز داستان به همین ترتیب است و رشید مظاهری می‌تواند تجربه بالای خود را برای کمک به طلایی‌پوشان به معرض نمایش بگذارد.

سیستم چهار نفره دفاعی به رهبری کاپیتان گیورگی
در خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان به‌نظر نمی‌رسد محرم نویدکیا تمایلی به تغییر چینش بازیکنانش داشته باشد و به‌مانند بازی نخست گیورگی گولسیانی و محمد نژادمهدی زوج دفاعی را می‌سازند و دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن سمت چپ و راست خط دفاعی طلایی‌پوشان را پوشش خواهند داد.

میانه میدان محلی برای جولان خلاقان سپاهان

معمولاً می‌گویند یک مربی به ترکیب برنده‌اش دست نمی‌زند، اگر سرمربی سپاهان با توافق جمعی کادر فنی تصمیم بگیرد از ترکیب بازی برابر پاختاکور و سیستم ۴-۱-۴-۱ استفاده کند با یک تغییر احتمالی و فیکس شدن مسعود ریگی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده به‌عنوان خط هافبک تهاجمی و ضربتی سپاهان مقابل الدحیل قرار خواهند گرفت.

متخصص گلزنی در آسیا نوک پیکان خط آتشین طلایی‌پوشان

در خط حمله امید گلزنی سپاهانی‌ها شهریار مغانلو است؛ مغانلو که در لیگ قهرمانان آسیا همیشه عملکرد خوبی در دو فصل اخیر از خود به‌نمایش گذاشته و امسال را نیز با دبل آغاز کرد جلوتر از هافبک‌های سپاهان آماده می‌شود تا مدافعان الدحیل را نیز آزار دهد.

ترکیب سپاهان ایران مقابل الدحیل قطر

محمدرشید مظاهری - محمد نژادمهدی - گیورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - امید نورافکن - مسعود ریگی - سیدمحمدرضا حسینی - سروش رفیعی - فرشاد احمدزاده - سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها