X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1401, 06:58
کد خبر: 34619
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

التعاون- سپاهان/ مچ اندازی طلایی پوشان در بریده

التعاون- سپاهان/ مچ اندازی طلایی پوشان در بریده تیم فوتبال سپاهان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف میزبان مسابقات می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، بامداد جمعه، بیست‌وششم فروردین‌ماه از ساعت ۰۰:۴۵ تیم‌های التعاون عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های التعاون عربستان و سپاهان ایران

جمعه، بیست‌وششم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۴۵

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش (احتمالی)

مچ اندازی طلایی‌ها در بریده


در سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه D، التعاون عربستان و سپاهان ایران در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو در هفته نخست مقابل حریف خود پیروز شدند اما در هفته دوم با گل دقایق پایانی سه امتیاز را تقدیم به حریف کردند. حالا در هفته سوم مسابقات و در حالی که هر چهار تیم گروه یک برد و یک باخت دارند و سه امتیازی هستند، سپاهان به مصاف تیم میزبان می‌رود و خوب می‌داند برای صعود باید هر سه امتیاز این دیدار را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

سپاهان در دیدار قبلی برابر الدحیل شروع خوبی داشت و تا دقیقه ۷۰ مسابقه، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما افت بدنی بازیکنان سپاهان در ۲۰ دقیقه پایانی، در نهایت منجر به شکست آنها شد. با این حال سپاهان به لطف برد پرگل هفته نخست و پیروزی پاختاکور مقابل التعاون، صدرنشین باقی ماند. سپاهان در دو دیدار متوالی به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت و پیروزی در این دو دیدار سپاهان را کاملاً مدعی صعود می‌کند. برای سپاهان با توجه به کیفیتی که در دو بازی اخیر نشان داده است پیروزی برابر التعاون دور از دسترس نیست به شرطی که مانند بازی قبلی بازیکنان در دقایق پایانی دچار افت بدنی نشوند و در طول بازی نیز از موقعیت‌های گل استفاده کنند.

التعاون، تیم سیزدهم لیگ عربستان اما در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که مهم‌ترین خبر حول این تیم دو اخطاره و محروم بودن تاوامبا، مهاجم زهردار و الموسی، مدافع این تیم است. التعاون در بازی نخست به لطف درخشش تاوامبا الدحیل را شکست داد و غیبت بهترین بازیکن این تیم برابر سپاهان شاید بهترین خبر برای مدافعان سپاهان است که در این دو هفته کلین شیت نداشته‌اند.

با توجه به فشردگی مسابقات، احتمالاً محرم نویدکیا در دیدار مقابل التعاون عربستان در ترکیب ثابت تیم در دو بازی گذشته تغییراتی ایجاد خواهد کرد و باید دید نفراتی مثل میلاد جهانی، مسعود ریگی و عزت الله پورقاز در ترکیب ثابت حضور خواهند داشت یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی بامداد جمعه به شرح زیر است:

ترکیب احتمالی التعاون


معتز البقعاوی (دروازه‌بان)، یزید البکر، نواف الصبحی، کریستین لویینداما، سعد بالعبید، طارق عبدالله، آلوارو مدران، مصطفی فتحی، سمیحان النابت، هزاغ الهزاع و حسن الامری

ترکیب احتمالی سپاهان

رشید مظاهری (دروازه‌بان)، گئورگی گولسیانی، عزت الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، میلاد جهانی و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها