X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1401, 10:33
کد خبر: 34620
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تیمی که کرسپو و آلدرویرلد را می‌گیرد،به دنبال کسب عنوان است

مغانلو: سپاهان کاری به نام رقبا ندارد

مغانلو: سپاهان کاری به نام رقبا ندارد مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کاری به نام رقبا نداریم و در هر مسابقه تنها برای برد به زمین می‌رویم.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الدحیل قطر و التعاون عربستان رقابت داغی برای صعود به مرحله بعدی دارد. نتیجه گیری عالی شاگردان محرم نویدکیا در بازی اول که با یک کامبک فوق‌العاده همراه شد همه اهالی فوتبال را به ادامه راه طلایی پوشان اصفهان امیدوار کرد. این تیم اگرچه در یازی دوم و برخلاف جریان بازی یک بر صفر شکست خورد اما نمایش خیلی خوب بازیکنانش نشان داد که می‌تواند همچنان شانس بزرگ و حتی اول صعود باشد.

به همین خاطر با شهریار مغانلو مهاجم گلزن سپاهان که در بازی اول دبل کرد و به خوبی زمینه ساز یک بازگشت رویایی شد، همکلام شدیم تا از شرایط نماینده کشورمان در آستانه بازی سوم مقابل التعاون آگاه شویم:


*فارس: سپاهان گام اول در آسیا را محکم برداشت و شاید شما مهمترین نقش را در این بازی داشتی، بعد از انتقاداتی که می‌شد، در بهترین زمان دبل کردی و نتیجه را مقابل نماینده قدرتمند ازبکستان برگرداندی.


بازی اول برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. باید گام نخست را محکم بر می‌داشتیم. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و بازی را بردیم. در مورد گل‌ها هم زحمت کل تیم بود و خوشحالم که نقش کوچکی در رقم خوردن آن نتیجه داشتم. همه ما یکدل بودیم که بازی را ببریم و این اتفاق هم رخ داد.

*فارس: در بازی دوم هم سپاهان علیرغم بازی برتر و موقعیت‌های زیادی که داشت شکست خورد. این بازی را چطور دیدی؟

الدحیل یکی از قدرت‌های اصلی آسیا است. آن‌ها پس از چند سال ناکامی در بازی‌های آسیایی، امسال آمده‌اند که نتیجه بگیرند. تیم خوبی هستند. اگرچه در بازی اول شکست خورده بودند و انگیزه زیادی داشتند اما اگر بازی را دیده باشید، ما تیم برتر میدان بودیم. تنها بد شانسی باعث شد نتوانیم به گل برسیم. توپ‌هایمان با بدشانسی گل نشد و از طرفی حریف از معدود موقعیت‌هایش استفاده کرد. متاسفانه زمان بدی گل خوردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این شکست را جبران کنیم.

*فارس: سرمربی در نشست خبری بعد از بازی از تیمش دفاع کرد و گفت ما عملکردمان خوب بوده، شاید حتی در مقایسه بتوان گفت نویدکیا برنامه های بهتری نسبت به کرسپو داشت.

در مورد تیم حریف نمی‌توانم صحبت چندانی کنم. چون تیمی که کرسپو و توبی آلدرویرلد را جذب می‌کند، قطعا به دنبال کسب عنوان است. با اینحال ما هرگز حتی به دنبال مساوی هم نبودیم و برای برد به زمین رفتیم. از نحوه بازی‌مان هم می‌توان این را فهمید. به هر حال توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و امیدوارم در بازی برگشت آن نتیجه را جبران کنیم.

*فارس: با اینحال که شکست خوردید، الان هم شانس بزرگ صعود هستید. همه تیم‌ها سه امتیازی هستند و رقابت داغی به وجود آمده است.

گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست. همه تیم‌ها مدعی هستند اما ما هم سپاهان هستیم و می‌خواهیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و از الان فقط به بازی بعدی با التعاون فکر می‌کنیم.

*فارس: التعاون تیمی است که حداقل روی کاغذ شرایط خوبی ندارد. می‌توانیم امیدوار باشیم که در این بازی هم مثل بازی اول برد پرگل داشته باشید و شکست ناعادلانه بازی دوم را جبران کنید؟

التعاون از تیم‌های خوب تورنمنت است که حتی در بازی اول توانست الدحیل را شکست بدهد. آن‌ها میزبان هستند. از انگیزه بالایی برخوردارند تا در این مسابقات بتوانند موفق عمل کنند اما کاری به نام رقبا نداریم و در هر مسابقه تنها برای برد به زمین می‌رویم.

حتما التعاون تیم‌ خوبی است که توانسته از بین تیم‌های خوب عربستانی به لیگ قهرمانان بیاید. با این حال فقط تمرکز ما روی پیروزی در بازی مقابل این تیم است. بازیکنان ما در این بازی‌ها نشان دادند که هیچ چیزی از بازیکنان تیم‌های دیگر کم ندارند و همه یکدل هستیم تا به موفقیت برسیم.

تمام تلاشمان را می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و بتوانیم دل هواداران سپاهان و ایرانی‌ها را با موفقیت شاد کنیم. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم در این بازی‌ها موفق باشیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها