X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1401, 07:08
کد خبر: 34622
خبرنگار: khani
نظرات: 12

تاریخچه رویارویی سپاهان و تیم‌های عربستانی؛

سپاهان به دنبال شکستن طلسم مقابل عربستانی‌ها

سپاهان به دنبال شکستن طلسم مقابل عربستانی‌ها تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف التعاون عربستان می‌رود که در ادوار اخیر نتایج خوبی مقابل تیم‌های این کشور نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۲۶ بار برابر رقبایی از کشور عربستان قرار گرفته است که عملکردش در این دیدارها ۱۱ پیروزی، ۱۰ شکست و پنج تساوی بوده است. سپاهان در این ۲۶ رویارویی ۲۹ گل به ثمر رسانده است و ۴۰ بار دروازه‌اش مقابل رقبای سعودی باز شده است.

الاتحاد، الشباب، الاتفاق، الهلال، الاهلی و النصر رقبای عربستانی سپاهان در ادوار گذشته بوده‌اند و التعاون که سپاهان فردا برابر آن صف آرایی می‌کند جدیدترین رقیب عربستانی زردپوشان به شمار می‌رود. در بین تیم‌های عربستانی، سپاهان بهترین نتایج را برابر الشباب با چهار پیروزی و دو تساوی از شش بازی داشته است و ضعیف‌ترین نتایج را برابر الاهلی با یک برد، سه شکست و دو تساوی و النصر با دو شکست ثبت کرده است.

گفتنی است سپاهان در پنج رویارویی اخیر مقابل تیم‌های عربستانی شکست خورده است و آخرین برد این تیم مقابل رقیبی عربستانی به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل الهلال در ورزشگاه فولادشهر در ۲۱ اسفندماه سال ۹۲ بازمی‌گردد. سپاهان از آن بازی تا کنون در پنج دیدار متوالی مقابل الهلال، الاتحاد (دوبار) و النصر (دوبار) شکست خورده است و بازی فردا فرصت خوبی است که این طلسم عجیب برای سپاهان شکسته شود.

محمود کریمی، مهدی سیدصالحی و جواهیر سوکای هر کدام با به ثمر رساندن ۳ گل برابر حریفان عربستانی بهترین گلزنان سپاهان در این تقابل‌ها بوده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها