X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1401, 07:00
کد خبر: 34625
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

سپاهان- التعاون / وقت انتقام از رقیب سعودی

سپاهان- التعاون / وقت انتقام از رقیب سعودی تیم فوتبال سپاهان ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا بامداد سه‌شنبه _سی‌ام فروردین‌ماه_ از ساعت ۰۰:۴۵ تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان

سه‌شنبه، سی‌ام فروردین‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۴۵

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

پخش زنده: شبکه ورزش

آخرین رویارویی: التعاون ۳- سپاهان صفر

وقت انتقام از رقیب سعودی


در چهارمین شب مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف التعاون عربستان می‌رود که در دو دیدار قبلی بازنده بوده است و دیدار برگشت با التعاون به نوعی آخرین امید طلایی‌پوشان برای زنده نگه داشتن شانس صعود از گروه به شمار می‌رود. سپاهان از سه بازی ابتدایی خود تنها از پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان امتیاز کسب کرد و در دو بازی بعدی مقابل الدحیل قطر و التعاون عربستان شکست خورد تا با سه امتیاز قعرنشین گروه D باشد.

سپاهان در دیدار قبلی مقابل التعاون خیلی زود با اخراج پورقاز، مدافع وسط خود ۱۰ نفره شد و این اتفاق به نوعی بر کل بازی اثر گذاشت و در نهایت منجر به شکست سنگین نماینده ایران شد، هرچند حتی با در نظر گرفتن ۱۰ نفره بودن هم سپاهان آن نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه نداد. آن بازی هرچه که بود گذشت و حالا سه بازی دیگر و نه امتیاز دست نخورده برای سپاهان باقی مانده است تا شانس خود را برای صعود امتحان کند. در واقع سپاهان اگر می‌خواهد ثابت کند شکست هفته قبل تنها یک اتفاق بود باید بازی پیش رو مقابل التعاون را با امتیاز کامل به پایان برساند و چشم انتظار دو رقیب دیگر تا پایان بازی‌ها بماند، نتیجه نگرفتن سپاهان در بازی پیش رو اما باعث می‌شود مسابقات خیلی زود برای نماینده پر امید ایران تشریفاتی شود.

در سوی دیگر التعاون در شرایطی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که با شش امتیاز صدر گروه را در اختیار دارد و برای بازی با سپاهان بازیکنان محروم این تیم از جمله تاوامبا، مهاجم چارچوب شناس این تیم نیز به ترکیب اصلی بازخواهند گشت. هرچند شاید برای التعاون تساوی در این دیدار هم کافی باشد و آن چنان برای پیروزی به آب و آتش نزند.

در سپاهان یکی از مسائلی که پیرامون این تیم باید به آن اشاره کرد استفاده نویدکیا از بازیکنان محدود در این مسابقات فشرده است و این در حالی است که در این تورنمنت فشرده، باید فشار مسابقات روی بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شد تا تیم از لحاظ بدنی در طول مسابقات با افت فاحش مواجه نشود. سپاهان بر خلاف رقبای خود در این گروه در سه بازی ابتدایی کمترین تغییرات را در ترکیب ثابت داشته است و محرم نویدکیا فقط از ۱۲ بازیکن در ترکیب ثابت این سه بازی استفاده کرده است. این عدد برای التعاون ۱۷ بازیکن، الدحیل ۱۵ بازیکن و پاختاکور ۱۴ بازیکن است. روند نتیجه گیری سپاهان در طول این سه بازی نیز کاملاً نزولی بوده است و سپاهان از برد پرگل مقابل پاختاکور به شکست پرگل مقابل التعاون، ضعیف‌ترین تیم گروه روی کاغذ رسید. حال باید دید محرم نویدکیا باز هم از همان ترکیب ثابت دو بازی اول استفاده می‌کند یا به نیروهای تازه نفس‌تر اعتماد می‌کند. پورقاز تنها محروم سپاهان برای دیدار مقابل التعاون است.

در دیگر دیدار گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الدحیل قطر از ساعت ۲۱:۴۵ فردا _بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ به مصاف یکدیگر می‌روند.

ترکیب احتمالی سپاهان و التعاون به شرح زیر است:

سپاهان:


رشید مظاهری (دروازه‌بان)، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

التعاون عربستان:

معتز البقعاوی (دروازه‌بان)، یزید البکر، نواف الصبحی، کریستین لویینداما، سعد بالعبید، طارق عبدالله، آلوارو مدران، فیصل المطیری، فهد الرشیدی، لئاندره تاوامبا و حسن العمری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها