X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1401, 10:09
کد خبر: 34628
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مدیرروابط عمومی صداوسیما مرکز اصفهان خبر داد:

تنها دو بازی سپاهان از شبکه اصفهان پخش نخواهد شد

تنها دو بازی سپاهان از شبکه اصفهان پخش نخواهد شد مدیرروابط عمومی صداوسیما مرکز اصفهان گفت: ساعت پخش دو بازی سپاهان ۴۵ دقیقه بامداد بوده که همزمان با پخش دعای ابوحمزه ثمالی است. به دلیل آنکه این دعا تنها از شبکه اصفهان پخش می‌شود و بازی سپاهان را شبکه ورزش یا شبکه پنج هم پخش می‌کند، این دوبازی را پخش زنده نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد امیر حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با پخش بازی‌های سپاهان از شبکه اصفهان، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌ها و برنامه‌های شبکه اصفهان این است که بتوانیم مسابقات فوتبال سپاهان و ذوب آهن را پخش زنده داشته باشیم و این اتفاق هم افتاده است، مسابقات لیگ برتر، بازی‌های آسیایی و در سال‌های گذشته رقابت‌های سپاهان در جام باشگاه‌های جهان را پوشش دادیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که ماه مبارک رمضان است، ساعت پخش دو بازی سپاهان ۴۵ دقیقه بامداد بوده که همزمان با پخش دعای ابوحمزه ثمالی است. به دلیل آنکه این دعا تنها از شبکه اصفهان پخش می‌شود و بازی سپاهان را شبکه ورزش یا شبکه پنج هم پخش می‌کند، این دوبازی را پخش زنده نخواهیم داشت، اما دیگر بازی‌های سپاهان که از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود را پخش زنده داریم.

مدیرروابط عمومی صداوسیما مرکز اصفهان، تصریح کرد: یکی از مسابقات سپاهان همزمان با شب‌های قدر است که این بازی را هم پخش زنده داریم و بعد از آن مراسم مربوط به این شب‌های عزیز را به صورت زنده پخش می‌کنیم. در واقع با تمام ظرفیتی که وجود دارد در جهت حمایت از دو تیم اصفهانی تلاش خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها