X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اردیبهشت 1401, 08:40
کد خبر: 34632
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

سپاهان- پاختاکور / به دنبال زده نگه داشتن امید صعود

سپاهان- پاختاکور / به دنبال زده نگه داشتن امید صعود تیم فوتبال سپاهان در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا _دوم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر می‌رود.

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان

جمعه، دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۵

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: پاختاکور یک- سپاهان ۳

سپاهان به دنبال زده نگه داشتن امید صعود


در پنجمین هفته گروه D لیگ قهرمانان آسیا، دو تیمی که تا این هفته از رقابت‌ها امتیاز کمتری نسبت به دو همگروهی دیگر کسب کرده‌اند به مصاف یکدیگر می‌روند. تا پیش از آغاز هفته پنجم رقابت‌ها سپاهان با چهار امتیاز در رده سوم گروه جای دارد و پاختاکور با سه امتیاز تیم آخر گروه است، همین یک امتیاز بیشتر سپاهان اما باعث می‌شود طلایی پوشان اندک امیدی برای صعود تحت رقم خوردن اتفاقاتی داشته باشند و شاید این موضوع اهمیت بازی فردا را برای سپاهان بیشتر از پاختاکور کند.

سپاهان در صورتی که هر دو بازی پیش روی خود مقابل پاختاکور و الدحیل را با پیروزی پشت سر بگذارد می‌تواند امیدوار باشد در صورتی که الدحیل یا التعاون در دو بازی پیش رو بردی نداشته باشند یکی از رتبه‌های اول و دوم را تصاحب کند و به مرحله بعد صعود کند. اتفاقی که البته بعید است اما در هر صورت شانسی است که برای سپاهان وجود دارد.

شاید آنچه شرایط سپاهان را در این دوره از مسابقات سخت کرد دو شکست هفته‌های دوم و سوم مقابل الدحیل و التعاون بود. در بازی با الدحیل سپاهان ۷۰ دقیقه نمایش خوبی داشت اما در ۲۰ دقیقه پایانی با افت بدنی بازیکنان سپاهان شرایط تغییر کرد و در نهایت با گل دقایق پایانی بازی به سود الدحیل به پایان رسید. در بازی رفت مقابل التعاون نیز ۱۰ نفره شدن در دقیقه ۱۰ مسابقه در کنار اتخاذ تدابیر تاکتیکی اشتباه در ادامه کار، زمینه ساز شکست سنگین سپاهان شد، شاید اگر کادر فنی سپاهان در این دو مسابقه تدابیر بهتری به کار می‌گرفت و برای مثال فشار بازی‌ها را روی نفرات بیشتری از جمله میلاد جهانی، رضا میرزایی و مسعود ریگی تقسیم می‌کرد اتفاقات دو بازی مقابل الدحیل و التعاون رخ نمی‌داد و حالا سپاهان شرایط بهتری داشت.

در سوی دیگر پاختاکور در حالی مسابقات را آغاز کرد که در بازی نخست برابر سپاهان با نتیجه سه بر یک مغلوب شد اما پیروزی هفته دوم آنها مقابل التعاون باعث شد هر چهار تیم گروه سه امتیازی شوند. با این حال دو شکست متوالی مقابل الدحیل امیدهای پاختاکور برای صعود از گروه را کمرنگ کرد و شاید بازی با سپاهان حذف آنها را روی کاغذ هم قطعی کند.

پاختاکور در شرایطی رو در روی سپاهان قرار می‌گیرد که میرجهان میراخمدوف و اکرم جون علیبائف را به ترتیب به دلیل اخراج و دو اخطاره شدن در اختیار نخواهد داشت. همچنین دراگان چران نیز که دو بازی قبل مقابل الدحیل مصدوم و در اواسط نیمه نخست تعویض شده بود، بازی قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد و حضورش برابر سپاهان نیز در هاله‌ای از ابهام است.

سپاهان اما غایبی مقابل پاختاکور ندارد و از ترکیب کامل می‌تواند در بازی مقابل این تیم سود ببرد.

ترکیب احتمالی سپاهان و پاختاکور برای بازی فرداشب به شرح زیر است:

سپاهان:


رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

پاختاکور:

الدوربک سویونوف، شرزود اعظموف، کامن هادژیف، فرخ سایفیف، خوجی اکبر علیجانوف، اودلجون همروبکوف، سردور سوبیرخوجائف، خوجیمات ارکینوف، عزیزبک تورگوئبوئف، سردور رشیدوف و اولیور سارکیچ
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها