X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1401, 07:00
کد خبر: 34634
خبرنگار: khani
نظرات: 1

اشتباهات خط دفاعی سپاهان باید به حداقل برسد

کربکندی: الدحیل خطرناک است اما شکست ناپذیر نیست

کربکندی:  الدحیل خطرناک است اما شکست ناپذیر نیست کارشناس فوتبال کشور گفت: سپاهان بازی خطرناکی با الدحیل دارد اما تیم قطری شکست ناپذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رسول کربکندی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار سپاهان مقابل پاختاکور که با برتری 2 بر یک شاگردان نویدکیا به پایان رسید اظهار داشت: بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای بود اما پاختاکور خیلی بهتر از بازی رفت کار کرد. آن‌ها سعی داشتند با حفظ توپ، پاس‌های یک ضرب-دوضرب و پرسینگ، سپاهان را وادار به پاس رو به عقب کنند.

وی افزود: در نیمه دوم تا اواسط این نیمه، بازهم این پاختاکور بود که بهتر بازی می‌کرد ولی با تعویض های سپاهان روند بازی عوض شد و روی ارسال میلاد جهانی از سمت چپ، این تیم به گل رسید. ولی تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به گل برسد نباید به این راحتی و به فاصله کم گل بخورد. با اینحال 15دقیقه آخر بازی خیلی قشنگی را دیدیم. بازی بسکتبالی شده بود. هر دو تیم به سرعت روی دروازه هم موقعیت سازی می‌کردند و هر لحظه امکان به ثمر رسیدن گل بود. سپاهان در موقعیت‌هایی که داشت نتوانست به گل برسد ولی حریف هم یکی دو موقعیت خیلی خوب داشت. حتی قبل از گل دوم، توپ آن‌ها به تیر دروازه خورد و در برگشت آن سپاهان به گل رسید.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تعجب می‌کنم چرا سپاهان با توجه به مهره‌هایش آن بازی روانی که باید را ندارد. شاید تحت فشار هستند یا احساسی بازی می‌کنند. موقعیت سازی خوبی دارند اما از آن‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنند. ضمن اینکه مدافع این تیم هم دقیقه 5 بازی اشتباه کرد و یک موقعیت صددرصد گل را به حریف داد. اشتباهات خط دفاعی باید به حداقل برسند. با پاس‌های اشتباه و کارهای اضافه، به حریف موقعیت به حریف دادند.

وی با اشاره به کیفیت حریف سپاهان عنوان کرد: پاختاکور خیلی بهتر از بازی رفت بود و خیلی روان بازی می‌کرد ولی فوتبال همین است. در دقیقه 3+90 می‌توانست به گل برسد و در دقیقه 4+90 از سپاهان گل خورد. این از زیبایی‌های فوتبال است. سپاهان سه امتیاز با ارزش گرفت. شاید همین برد این تیم را از جا بلند کند و اگر راهی مرحله بعد شود بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در مورد بازی بعدی با الدحیل و اینکه آیا با این شرایط می‌توان امیدوار به پیروزی نماینده کشورمان در این دیدار بود، گفت:‌بله، الدحیل هم باخت داشته و تیم شکست ناپذیری نیست. با اینحال بازی خطرناکی است. ضمن اینکه التعاون هم برای امتیاز گرفتن تلاش می‌کند. سپاهان بازی خیلی سختی پیش رو دارد ولی با این امیدواری، اگر تیم از نظر روحی روانی شرایط بهتری پیدا کند و از ترکیب مناسبی برخوردار شود، امیدواریم این اتفاق بیفتد. امیدوارم هر دو نماینده کشورمان راهی مرحله بعد شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها