X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1401, 09:33
کد خبر: 34637
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آخرین تمرین سپاهان در بریده عربستان

آخرین تمرین سپاهان در بریده عربستان تیم فوتبال سپاهان آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را شب آینده از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر ریاض مقابل الدحیل برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اگر دو شکست پیاپی سپاهان مقابل الدحیل و التعاون برای سپاهان در هفته‌های دوم و سوم رقم نمی‎خورد، شاگردان نویدکیا حالا در وضعیت بهتری به بازی آخر رسیده بودند. با این حال آنها توانستند از دو بازی اخیر برابر التعاون و پاختاکور 4 امتیاز بگیرند تا حالا همچنان شانس صعود داشته باشند.
سپاهان در آخرین بازی خود برابر پاختاکور در شرایطی که می‌رفت مسابقه با تساوی تمام شود، روی ارسال زیبای رضا میرزایی و ضربه شهباززاده به مسابقات بازگشت و حالا برای صعود به مرحله بعدی به اتفاقاتی شبیه به دیدار با پاختاکور نیاز دارد؛ اینکه خودش موفق به کسب پیروزی مقابل الدحیل که صعودش قطعی شده بشود و از ساعت 00:45 دقیقه بامداد که التعاون و پاختاکور مقابل هم قرار می‌گیرند نیز نماینده ازبکستان باید موفق به توقف زردپوشان عربستانی شود.
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ساعتی پس از کنفرانس آتشین محرم نویدکیا که مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا و تصمیماتشان را زیر سوال برد، آخرین تمرین خود را با روحیه بالایی در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان پیگری کردند تا پس از تقریبا سه هفته پرفشار با برگزاری دیدار برابر قرمزپوشان قطری عازم ایران و از سر گیری مسابقات لیگ شوند که اولین مسابقه آنها نیز برابر استقلال خواهد بود و در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها