X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1401, 09:34
کد خبر: 34638
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بر روی نقاط ضعف الدحیل کار کرده‌ایم

گولسیانی: سپاهان در گروهی سختی قرار داشت

گولسیانی: سپاهان در گروهی سختی قرار داشت مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در یکی از گروه‌های سخت این رقابت‌ها جای داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در مقابل الدحیل قطر به پیروزی دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم مستقر در بریده عربستان، درباره شرایط لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی عربستان اظهار داشت: سپاهان در یکی از گروه‌های سخت این رقابت‌ها جای داشت و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در مقابل الدحیل قطر به پیروزی دست یابیم.

وی درباره عملکردش در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: همیشه به دنبال بهترین نمایشم در مقابل حریفان هستم و کاری را انجام می‌دهم که مربیان از من انتظار دارند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره پیش‌بینی دیدار مقابل الدحیل گفت: الدحیل تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد اما نقاط ضعفی به ویژه در خط دفاع دارد که باید بهترین استفاده را از اشتباهات مدافعان این تیم انجام دهیم.


به گزارش تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:45 در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها