X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1401, 09:36
کد خبر: 34639
خبرنگار: khani
نظرات: 1

وظیفه داریم تا به پیروزی برسیم

شهباززاده: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود تا به مرحله بعد صعود کنیم

شهباززاده: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود تا به مرحله بعد صعود کنیم مهاجم تیم سپاهان گفت: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود تا به مرحله بعد صعود کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با الدحیل قطر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در این دیدار وظیفه داریم تا به پیروزی برسیم و باید منتظر سایر نتایج باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود تا به مرحله بعد صعود کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار مقابل پاختاکور و پیروزی سپاهان در آن دیدار گفت: پاختاکور تیم بسیار خوبی نشان داد که حتی تا مرز پیروزی نیز پیش رفت اما با همت بازیکنان در آن دیدار به پیروزی رسیدیم.


مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره گلزنی در دیدار گذشته گفت: خدا را شکر گل‌های مهمی را به ثمر رساندم و مهم 3 امتیاز بود که به آن دست یافتیم.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:45 در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها