X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1401, 09:37
کد خبر: 34640
خبرنگار: khani
نظرات: 31

امیدواریم فوتبال خوبی بازی کنیم

حسینی: شرایط روحی و بدنی بازیکنان سپاهان مطلوب است

حسینی: شرایط روحی و بدنی بازیکنان سپاهان مطلوب است هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان پس از پیروزی مقابل پاختاکور در شرایطی روحی و بدنی مناسبی به سر می‌برند و نیاز داریم تا در این دیدار پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سید محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از دیدار با الدحیل قطر اظهار داشت: بازیکنان پس از پیروزی مقابل پاختاکور در شرایطی روحی و بدنی مناسبی به سر می‌برند و نیاز داریم تا در این دیدار پیروز شویم.

وی درباره شرایط تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: این تیم، فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و امیدواریم فوتبال خوبی در مقابل این تیم بازی کنیم.


هافبک تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا به دور بعد صعود کنیم درباره شرایط میزبانی این دوره از رقابت‌ها گفت: شرایط اسکان و زمین تمرین به صورت کلی مطلوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:45 در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها