X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1401, 07:12
کد خبر: 34643
خبرنگار: khani
نظرات: 13

شکست سپاهان باور کردنی نیست!

جمشیدیان: شاید اکنون زمان یک تصمیم بزرگ است

جمشیدیان: شاید اکنون زمان یک تصمیم بزرگ است بازیکن سابق سپاهان می‌گوید این تیم در آستانه یک تصمیم‌گیری بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست سنگین سپاهان مقابل الدحیل قطر اظهار کرد:‌ شکست ۵ بر ۲ باور کردنی نیست. سپاهان در نیم ساعت ابتدایی می‌توانست تکلیف بازی را مشخص کند اما ناباورانه بازی از دست‌شان خارج شد. من احساس می‌کنم هر دو تیم در فاز دفاعی بی مسئولیت و پر اشتباه ظاهر شدند. بازی بیشتر شبیه به بسکتبال بود. سپاهان می‌توانست با نتیجه‌ای پر گل الدحیل را شکست دهد اما نتیجه عجیبی رقم خورد. بعضی از بازیکنان سپاهان شرایط را درک نکردند و بی تفاوت و بی مسئولیت بازی کردند.

او ادامه داد: در ضربات آخر و در یارگیری از لحظه اول تا آخر بازی خوب کار نکردند و هضم این نتیجه برای من بسیار سخت است. به نظر من بعد از دو سال که محرم نویدکیا با این تیم دارد کار کند، وقتش است که بگوییم برخی از بازیکنان در حد و اندازه‌های سپاهان نیستند. نمی‌دانند در چه سطحی از آسیا دارند بازی می‌کنند. به نظر من هیچ تفاوتی بین کرسپو و نویدکیا نبود و سپاهان خیلی بهتر بازی می‌کرد اما تفاوت را بازیکنان خارجی الدحیل تعیین کردند. آن‌ها با چهار بازیکن خارجی خود توانستند سپاهان را شکست دهند.

بازیکن سابق سپاهان اضافه کرد: خط دفاع و دروازه‌بان الدحیل بسیار بی کیفیت بودند و خارجی‌های الدحیل تفاوت‌ها را رقم زدند. اکنون سپاهان فهمیده که برای برخی از بازیکنان باید تصمیمات جدی گرفته شود. سپاهانی‌ها از یک جایی به بعد تفکر حمله کردن باعث شد تا هافبک‌ها هم وظایف دفاعی خود را رها کنند. بارها خط هجومی الدحیل یک در مقابل یک را رد می‌کرد و این از بی‌مهابا حمله کردن سپاهان نشات گرفته بود. سپاهان اگر در سی دقیقه اول توپ‌هایش را گل می‌کرد دیگر نیاز به حمله نداشت.

او اضافه کرد: متاسفم چنین نتیجه‌ای رقم خورد. فوتبال به همه ثابت کرده که ابتدا نباید گل بخورید و بعد گل بزنید. هرچقدر در خط حمله پرتلاش باشید اما در خط دفاع استحکام لازم را نداشته باشید، اتفاقات خوبی رقم نمی‌خورد. سپاهان در آستانه تصمیم‌گیری بزرگ قرار گرفته است و شاید اکنون زمان این تصمیم بزرگ است. باید کالبد شکافی گسترده صورت بگیرد و با این روحیه ادامه لیگ هم برایشان طاقت فرسا خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها