X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اردیبهشت 1401, 07:27
کد خبر: 34647
خبرنگار: khani
نظرات: 6

اعلام زمان بلیط فروشی دیدار سپاهان-استقلال

اعلام زمان بلیط فروشی دیدار سپاهان-استقلال زمان آغاز بلیط فروشی دیدار سپاهان و استقلال مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان استقلال در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود.

با اعلام باشگاه سپاهان بلیط فروشی این مسابقه امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و هواداران می‌توانند از دو آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیط موردنظرشان استفاده کنند. سکوهای در نظر گرفته شده برای هر گروه روی سامانه بلیط فروشی مشخص شده تا تداخلی در محل استقرار هواداران به وجود نیاید.

این درحالی است که هواداران هنگام مراجعه به ورزشگاه باید حتماً کارت شناسایی، کارت ۲ دوز واکسیناسیون و همچنین پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیط خود را به همراه داشته باشند. ضمن اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

با اعلام روابط عمومی باشگاه سپاهان طبق دستورالعمل، ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای استقرار هواداران در نظر گرفته شده و به همین خاطر تعداد ۲۱ هزار و صد بلیط فروخته خواهد شد. از این تعداد ۱۹ هزار بلیط به هواداران سپاهان و دوهزار و ۱۰۰ بلیط نیز به هواداران استقلال تعلق دارد. مراجعین می‌توانند از ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه شوند که در همه آن‌ها گیت‌های الکترونیکی آماده به کار هستند. ضمن اینکه پارکینگ‌های ورزشگاه نیز برای رفاه حال عزیزان به طور مجزا مشخص شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها