X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اردیبهشت 1401, 19:49
کد خبر: 34656
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سازمان لیگ در مورد بازی با پرسپولیس ضعیف عمل می‌کند

نویدکیا: بازی حساسی با پیکان داریم

نویدکیا: بازی حساسی با پیکان داریم سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در انتهای لیگ بازی‌ها حساسیت بیشتری پیدا می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم پیکان اظهار داشت هرچه بازی هابه انتها می‌رسد حساسیت بیشتر می‌شود و برای همه تیم ها و ما همین طور شرایط وجود دارد. بازی سخت و فوق العاده مهمی با پیکان داریم. اگر می‌خواهیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم باید با تمرکز بالا بازی کنیم و به این سه امتیاز نیاز داریم.

وی ادامه داد: بازی مهمی برای ماست. قطعا بازیکنان ما می‌دانند که چقدر این بازی برای ما حساس است. باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. امیدوارم که بازی خوبی شود و ما هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اعلام اسامی مربیان خارجی به عنوان جانشینی او در روزهای گذشته گفت: واقعیت این است که من یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم، با مسئولان باشگاه و هیات مدیره صحبت‌های ابتدایی هم انجام داده‌ایم. مسئولان باشگاه دوست دارند این همکاری ادامه پیدا کند. آنها از شرایطی که داشتیم راضی بودند اما واقعیت این است که باید فصل تمام شود بعد ببینیم عملکردمان چقدر توانسته به تیم کمک کند و بعد برای آینده حتما تصمیم‌گیری می‌کنیم. اما آنچه که مهم است این است که باشگاه و هیات مدیره در ادامه همکاری مصمم هستند.

نویدکیا در مورد اینکه پیش از فصل همه فکر می‌کردند تیم شما یکی از مدعیان قهرمانی است اما حالا در رده سوم جدول هستید، و آیا از این جایگاه راضی هستید یا نه عنوان کرد: برای همین گفتم باید انتهای فصل صحبت کنیم و در مورد روند عملکرد تیم بررسی‌های لازم انجام شود، چون من نتایج خیلی ایده‌آلی نگرفته‌ام که بخواهم از خودم و کارم دفاع آن چنانی کنم ولی فکر می‌کنم تمام تلاشم را کرده‌ام، اما عیب و ایرادهایی وجود داشته و دارد. اما تجربه این دو سال می‌تواند در آینده به من کمک کند. هر چه جلوتر برویم بهتر می‌توان در مورد آینده نظر داد، اما امیدوارم ساختار سپاهان همین گونه خیلی قوی و محکم بماند و سال به سال رو به جلو حرکت کند. مطمئن سپاهان باشگاهی است که سال به سال بهتر خواهد شد و می‌تواند ساختار باشگاه فوتبال ایران را در خیلی از جاها تغییر دهد.

وی در مورد اینکه بعد از حذف از آسیا مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشتید و علت این تغییر شرایط تیم چه بود، افزود: واقعیت این است که احتیاج نبود من کاری کنم زیرا بازیکنان باکیفیتی داریم و شرایط را درک می‌کنند. درست است از لحاظ روحی شرایطمان خوب نبود چون برنامه‌ریزی خوبی برای آسیا کرده بودیم، اما متاسفانه بازی‌های آسیایی را از دست دادیم و توضیحی هم وجود ندارد، ولی بازیکنان‌مان در آن مسابقات واقعا با تمام وجود تلاش کردند. همیشه در فوتبال ایران گفته‌ام وقتی تیم‌های بزرگ با هم بازی می‌کنند نیازی نیست شما کاری انجام دهید، اما در مسابقاتی که فکر می‌کنید با تیم‌های معمولی‌تری بازی دارید، در این مواقع باید خودتان را خوب نشان بدهید. برای همین هم می‌گویم بازی فردا خیلی مهم‌تر است، چون خیلی از فوتبالیست‌ها فکر می‌کنند چنین بازی‌هایی آسان است. اما این فکر اشتباه است، چون همیشه معتقد بوده‌ام تیمی می‌تواند قهرمان شود که در بازی‌هایی که فکر می‌کنند آسان است پیروز شود و تیم بتواند از این بازی‌ها امتیاز کامل بگیرد. اگر به عقب برگردیم ما بازی‌هایی که فکر می‌کردیم برایمان راحت‌تر است از دست دادیم و این معضل فوتبال ما است.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: مهدی‌زاده مصدوم است، آقای کریمی و گئورگی محرومان ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه قرار است کمیته استیناف درمورد پرونده گل گهر و بازیکن گابونی بررسی و رای صادر کند، گفت: این مسائل به من ربطی ندارد همان زمان هم که آن اتفاقات رخ داد گفتم به من ربطی ندارد. من در باره فوتبال باید نظرم را بدهم. درباره چنین اتفاقاتی به من ربطی ندارد که نظر بدهم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته آینده که هنوز زمینش مشخص نشده، گفت: اگر در مورد این مسائل حرف بزنم شاید دوباره سوءتفاهم پیش بیاید، اما سازمان لیگ یکی از ضعیف‌ترین شرایط خود را تجربه می‌کند. چون وقتی ما می‌خواستیم میزبان پرسپولیس باشیم از یک ماه قبل گفتند که باید زودتر زمین را مشخص کنید و اطلاع بدهید و سازماندهی کنید تا تیم حریف هتل و پرواز بگیرند. اما از دو هفته پیش در حال تماس گرفتن هستیم اما هیچ کس جواب نمی‌دهد. اینجاست که در فوتبال ایران آدم‌ها را به شک و شبهه می‌اندازند. حالا فدراسیون نه، ولی سازمان لیگ باید یک تاریخ مشخص می‌کرد تا حریف زمینش را اعلام می‌کرد و اگر آنها اعلام نمی‌کرد سازمان لیگ خودش زمین بی طرف را مشخص و اعلام می‌کرد. این می‌شود قانون فکر می‌کنم، خیلی داریم ضعیف عمل می‌کنیم و فوتبال ما در این مسائل خیلی ضعیف می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود مسائل حاشیه‌ای برای ما درست شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها