X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اردیبهشت 1401, 06:57
کد خبر: 34659
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان:

شهریار مقابل پرسپولیس محروم نیست

شهریار مقابل پرسپولیس محروم نیست مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان می‌گوید درگیری انتهای بازی مقابل پیکان با کارت زرد برای مغانلو همراه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه", شهریار مغانلو در شرایطی به مصاف برابر پیکان رسیده بود که در صورت دریافت کارت زرد از دیدار حساس هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس محروم می‌شد و به همین دلیل هم بود که روی او و بازیکنان دیگری سپاهان که احتمال محرومیت‌شان وجود داشت، نگاه‌ها در جریان مسابقه بیشتر هم بود.
سوت پایان دیدار پیکان و سپاهان که به صدا درآمد شهریار مغانلو به سمت تونل ورودی به رختکن‌ها دوید و با یکی دو بازیکن پیکان درگیری جزئی‌ای داشت؛ موضوعی که سبب شد این گمانه‌زنی ایجاد شود که این بازیکن با کارت زرد داور جریمه شده و مصاف با پرسپولیس را از دست داده است.
با این حال علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی با "ورزش‌سه", اینکه شهریار مغانلو پس از پایان بازی کارت گرفته باشد؛ رد می‌کند و در این‌باره اینطور توضیح داده است:«مسعود ریگی و آریا یوسفی دو بازیکن سپاهان بودند که در مقابل پیکان کارت زرد گرفتند و علی‌رغم شایعاتی که ایجاد شده مغانلو کارتی نگرفته و ‌مقابل پرسپولیس محروم نیست.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها