X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اردیبهشت 1401, 14:17
کد خبر: 34668
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هدف اصلی؛ موفقیت در فصل سوم

برد کلیدی نویدکیا مقابل جانشین احتمالی !

برد کلیدی نویدکیا مقابل جانشین احتمالی ! بعد از حذف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نگوییم بیشتر برخی از طرفداران سپاهان راغب بودند محرم نوید کیا از سپاهان جدا شود و دلیل هم منطقی بود؛ ناکامی در سه جام.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اما به نظر می رسد امروز دیدگاه ها کمی متفاوت است. صرف نظر از تجربیاتی که محرم نوید کیا در دو فصل اخیر به دست آورده و فصل آتی نوبت استفاده از این تجربیات و ماجراجویی با سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر است این مربی جوان در هفته های پایانی لیگ برتر نشان داده قابلیت تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد.

کار کردن در هفته هایی که تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را از دست داده و در لیگ قهرمانان آسیا هم ناموفق بوده خیلی سخت است و مربی ای که در چنین شرایطی انگیزه تیمش را بالا نگه دارد و تیمش را برای کسب سه امتیاز راهی میدان کند مربی هنرمندی است و محرم نوید کیا این را نشان داد. سپاهان در روزهای بدون استرس و روزهایی که جام مد نظر نیست چقدر خوب بازی می کند و چه پیروزی هایی را به دست می آورد و اگر محرم نوید کیا موفق شود این را به روزهایی که تیمش برای جام می جنگند، تعمیم دهد بدون شک به جام دست پیدا خواهد کرد.

بعد از بازگشت از عربستان سپاهان در مصاف با استقلال خوب بازی کرد؛ هر چند تنها به یک امتیاز رسید؛ در دیدار با پیکان سه امتیاز را به دست آورد و حالا هم پرسپولیس را شکست می دهد. تیمی که برای قهرمانی در لیگ برتر هنوز شانس داشت اما با این شکست جام را به آبی ها داد. محرم نوید کیای اینروزهای فوتبال با صدای بلند فریاد می زند می خواهم سرمربی تیم سپاهان باقی بمانم و به نظر می رسد باشگاه هم به این جمع بندی رسیده با این مربی ادامه دهد و بعید است خبرهایی که در فضای مجازی و حتی فضای رسانه ی رسمی وجود داشته به واقعیت بپیوندد؛ سپاهان احتمالا با یحیی گل محمدی به توافق خواهد رسید؛ سپاهان با یک مربی خارجی قرارداد خواهد بست و...


محرم نوید کیای امروز نه تنها به خاطر برد در برابر پرسپولیس بلکه به خاطر رفتارهای بعد از حذف در لیگ قهرمانان آسیا نشان داده به دنبال جنگیدن برای تبدیل شدن سپاهان به یک تیم بهتر است و اولین کار درست او استعفاء ندادن بود. پیش از این هر گاه سپاهان به بن بست می رسید محرم نوید کیا از سمت خود استعفاء می کرد اما این بار بعد از دست دادن موقعیت صعود در لیگ قهرمانان آسیا که مسابقاتی به مراتب مهمتر از لیگ برتر و جام حذفی است، ایستاد تا در هفته های پایانی لیگ برتر استارت درست کردن تیمش را بزند و موفق هم بود و با این روند بدون شک در فصل آتی تا هفته های پایانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

نمایش سپاهان در بازی با پرسپولیس و برد دو بر یک در برابر تیمی که در 5 فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده نشان داد محرم نوید کیا و تیمش هم در قواره قهرمانی هستند و آنها تنها باید در جزییات به تیم بهتری تبدیل شوند که یکی از این جزییات هم ایستادن محرم نوید کیا به پای سپاهان و تلاش برای بهتر کردن تیم است که در هفته های اخیر مشهود بود. شیوه بازی سپاهان در بازی با پرسپولیس؛ رفتار محرم نوید کیا در کنار خط؛ تعویض هایش و حتی گل هایی که در این بازی به ثمر رسید همه و همه نشان داد دست کم تیم سپاهان در هفته های پایانی به تیم بهتری تبدیل شده است و خوش بین نبودن به آینده سپاهان با محرم نوید کیا یک نوع بد بینی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها