X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 خرداد 1401, 09:17
کد خبر: 34675
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس؛

فولاد-سپاهان/پیچ سختِ نایب‌قهرمانی

فولاد-سپاهان/پیچ سختِ نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در آخرین بازی خارج از خانه فصل، میهمان فولاد خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، فردا _سه‌شنبه سوم خردادماه_ از ساعت ۲۰ همزمان با سایر دیدارهای لیگ برتر تیم‌های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنای اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فولاد و سپاهان

سه‌شنبه سوم خردادماه، ساعت ۲۰

ورزشگاه: فولاد آرِنا

داور: ------

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- فولاد یک

پیچ سختِ نایب قهرمانی


تیم فوتبال سپاهان در یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود در هفته‌های پایانی فصل جاری باید در اهواز به مصاف فولاد برود. مصاف با فولاد در اهواز برای سپاهان در فصول گذشته خوش‌یمن نبوده است؛ زیرا آن‌ها آخرین جدال‌هایشان با این تیم در اهواز طی فصل گذشته، حذف از جام حذفی و از دست دادن صدر در شرایطی که در کورس قهرمانی با پرسپولیس بودند را به یاد می‌آورند. فردا نیز در شرایطی که سپاهان با پرسپولیس در کورس نایب‌قهرمانی قرار دارد، باید در اهواز فولاد را از پیش رو بردارد؛ کاری که حداقل در فصول گذشته در انجامش ناکام بوده است.

سپاهان که بدون در نظر گرفتن دیدار ناتمام تراکتور و پرسپولیس با ۵۵ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرده است برای تثبیت جایگاه خود نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با فولاد دارد. شاگردان نویدکیا هفته گذشته با پیروزی مقابل شهرخودرو به سومین برد متوالی خود دست یافتند و نشان دادند برای تصاحب رتبه دومی عزم خود را جزم کرده‌اند، با این حال اما اتفاقات عجیب بازی تراکتور و پرسپولیس آن هم در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود موجب شد بازی ناتمام بماند تا سرنوشت رتبه دومی لیگ حداقل تا این هفته به دست کمیته انضباطی بیفتد!

در سوی دیگر فولاد خوزستان با «جواد نکونام» در این هفته‌ها با گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان برای تصاحب رتبه چهارمی لیگ رقابت دارد. رتبه چهارمی و البته پنجمی لیگ تحت شرایطی بعید می‌تواند در تعیین سهمیه آسیایی مسابقات آسیایی نقش داشته باشد. فولاد هفته گذشته در تهران موفق شد پیکان را با گل دقایق پایانی شکست دهد و درحال‌حاضر با ۴۵ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسب به گل‌گهر در رتبه پنجم جدول جای دارد. فولاد در آخرین بازی خانگی خود پیش از بازی با سپاهان برابر استقلال قرار گرفت و با شکست در آن دیدار قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی را مسجل کرد.

جدال فولاد و سپاهان، یادآور حضور آن‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حدود یک ماه پیش است، جایی که فولاد با درخششی که داشت از گروه خود صعود کرد و سپاهان در گام آخر کم آورد و از صعود باز ماند؛ هرچند سختی گروه سپاهان چند برابر فولاد بود.

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف فولاد می‌رود که محمدرضا حسینی و حسن شوشتری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان این تیم آماده جدال در آخرین بازی خارج از خانه فصل هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:


فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه‌عباسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، لوسیانو پریرا

سپاهان: رشید مظاهری، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، میلاد جهانی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها