X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 خرداد 1401, 07:00
کد خبر: 34684
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

سپاهان- آلومینیوم/ پذیرایی از حریف چغر در راند پایانی

سپاهان- آلومینیوم/ پذیرایی از حریف چغر در راند پایانی تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ بیست و یکم میزبان آلومینیوم اراک است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، فردا _پنجشنبه، دوازدهم خردادماه_ از ساعت ۲۰ تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته سی‌ام لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس
دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک

پنجشنبه، دوازدهم خردادماه، ساعت ۲۰

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: آلومینیوم اراک صفر- سپاهان صفر

پذیرایی از حریف چغر در راند پایانی


در آخرین هفته لیگ بیست و یکم تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که دو تیم شاید با توجه به شرایط جدول، انگیزه‌های خاصی برای این دیدار نداشته باشند. هرچند سپاهان در شرایطی که کاملاً بعید به نظر می‌رسد می‌تواند چشم به نایب قهرمانی این فصل داشته باشد.

سپاهان هفته گذشته با شکست پرگل مقابل فولاد خوزستان رده دوم جدول را به پرسپولیسی تقدیم کرد که یک بازی کمتر از سپاهان داشت و موفق شده بود شهرخودرو را شکست دهد. در حال حاضر پرسپولیس با دو امتیاز بیشتر از سپاهان در رده دوم جدول حضور دارد و بدون توجه به رأی کمیته انضباطی در مورد دیدار نیمه تمام این تیم مقابل تراکتور، توقف پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در بازی همزمان و پیروزی سپاهان مقابل آلومینیوم می‌تواند سپاهان را به رده دوم بازگرداند؛ در این صورت اما همه چیز در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان به رأی کمیته انضباطی در مورد دیدار تراکتور و پرسپولیس گره می‌خورد.

در سوی دیگر آلومینیوم که با مهدی رحمتی، سرمربی جدید خود در نیم فصل دوم بازی‌ها را پیگیری کرد در رقابت‌های لیگ برتر نتایج متوسطی گرفت اما در جام حذفی موفق شد با حذف پرسپولیس تا فینال مسابقات پیش برود. آلومینیوم نیز با توجه به شرایط جدول انگیزه خاصی برای این دیدار ندارد. تیم مهدی رحمتی با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول است و پیروزی در این دیدار می‌تواند در خوش بینانه ترین حالت این تیم را تا رده هفتم بالا بیاورد.

دیدار با آلومینیوم برای سپاهان در این فصل یادآور خاطرات تلخی است. طلایی پوشان در اواسط فصل در دو بازی متوالی مقابل آلومینیوم در اراک قرار گرفتند که در ابتدا با تساوی مقابل این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ از کورس مدعیان قهرمانی جا ماندند و سپس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفتند.

آن طور که از شرایط اردوی سپاهان مشخص است، اوضاع این تیم برای دیدار هفته پایانی چندان مساعد نیست. از یک طرف شکست سنگین هفته گذشته و شرایط جدولی اوضاع روحی بازیکنان را خراب کرده است و از طرف دیگر خبرهای بدی که در مورد بودجه فصل بعد این تیم از سوی کارخانه فولاد مبارکه به گوش می‌رسد تیم را دچار تنش کرده است.

سپاهان در شرایطی به مصاف آلومینیوم می‌رود که علاوه بر مشکلاتی که اشاره شد، دو بازیکن ملی پوش خود را نیز در اختیار ندارد. سروش رفیعی و امید نورافکن بازیکنانی هستند که به دعوت اسکوچیچ در اردوی تیم ملی حضور دارند و در دیدار هفته پایانی سپاهان مقابل آلومینیوم غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی فردا به شرح زیر است:

سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی و شهریار مغانلو

آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی و نیما درودی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها