X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1401, 11:25
کد خبر: 34691
خبرنگار: khani
نظرات: 17

قبول کردم برای کمک به پیونیک بروم

میلاد جهانی : حضور در لیگ اروپا می‌تواند در آینده‌ام تأثیرگذار باشد

میلاد جهانی : حضور در لیگ اروپا می‌تواند در آینده‌ام تأثیرگذار باشد «باشگاه پیونیک به سپاهان نامه‌نگاری‌هایی داشت و از من خواسته شد تا به‌صورت قرضی راهی این تیم شوم؛ من نیز قبول کردم اما یک‌ماه می‌روم و دوباره به سپاهان برمی‌گردم.»

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، باشگاه پیونیک پرافتخارترین تیم فوتبال ارمنستان و حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ‌قهرمانان اروپا، برای تقویت فاز هجومی‌اش به استفاده از دو بازیکن ایرانی روی آورد و با ارسال نامه به باشگاه سپاهان برای میلاد جهانی و احمد الجبوری، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل بیست‌ویکم خواهان این دو مهاجم شد و پس از موافقت، جهانی و الجبوری راهی ارمنستان خواهند شد تا برای مدت یک‌ماه برای پیونیک ارمنستان در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان اروپا به میدان بروند.

گفتنی است پیونیک ارمنستان فصل گذشته با کسب ۷۵ امتیاز توانست به عنوان قهرمان لیگ ارمنستان جواز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد و حالا با جذب میلاد جهانی و احمد الجبوری، تلاش دارد بتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده برسد.

پیش از سفر میلاد جهانی به ارمنستان با وی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌توانید بخوانید:

طبق توافقات انجام‌شده به‌صورت قرضی به پیونیک خواهی رفت؛ جزئیات این انتقال از چه قرار است؟

باشگاه پیونیک به سپاهان نامه‌نگاری‌هایی داشت و رضا فتاحی سرپرست تیم به من اعلام کرد این باشگاه برای رقابت‌های پلی‌آف لیگ‌قهرمانان اروپا خواستار من شده است؛ به من گفته شد برای کمک می‌روم، من هم به این خاطر که در تعطیلات لیگ هستیم قبول کردم.

شرایط حضور در پیونیک به چه صورت خواهد بود؟

امروز راهی دبی یا استانبول می‌شوم و سپس با پرواز دوم به ارمنستان می‌روم. یک‌ماه باید در کنار تیم بمانم تا در جریان سه دیدار همراه پیونیک ارمنستان باشم؛ به‌هرحال لیگ معتبری است و در آینده‌ام می‌تواند تأثیرگذار باشد.


هزینه مالی این انتقال قرضی بر عهده کدام باشگاه است؟

در جریان دقیق بحث قرارداد نیستم اما فکر می‌کنم باشگاه سپاهان از نظر مالی تأمین‌کننده حضورم در باشگاه پیونیک خواهد بود و مبلغش روی قراردادم اضافه خواهد شد.

گویا به‌همراه الجبوری در پیونیک هستید؛ با یکدیگر به جمع تیم ارمنستانی اضافه می‌شوید؟


احمد الجبوری هم دیگر بازیکنی است که به‌صورت قرضی در پیونیک حضور خواهد داشت؛ من زودتر از او به ارمنستان می‌روم و سپس او هم اضافه خواهد شد. طبق صحبتی که با الجبوری داشتم او هنوز منتظر نهایی شدن برخی مسائل است و بعداً می‌آید؛ ولی من امروز به ارمنستان خواهم رفت.

ممکن است این حضور در پیونیک تداوم داشته باشد؟

باید یک‌ماه دیگر و برای شروع آماده‌سازی رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر به جمع سپاهان برگردم. یک‌سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و اگر در آینده توافقات دو طرفه بدون مشکل پیش برود احتمال دارد باز هم با سپاهان تمدید کنم و بمانم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها