X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 تیر 1401, 14:27
کد خبر: 34713
خبرنگار: khani
نظرات: 24

هنوز با تیمی توافق نکردم

نژادمهدی: نباید درباره نویدکیا غیرمنصفانه قضاوت کنیم، فوتبال ما به امثال او نیاز دارد

نژادمهدی: نباید درباره نویدکیا غیرمنصفانه قضاوت کنیم، فوتبال ما به امثال او نیاز دارد مدافع تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته به تمجید از سرمربی پیشین این تیم پرداخت و گفت، فوتبال ایران به افرادی چون او نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ناکامی سپاهان در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان تیمی است که همه از آن توقع قهرمانی دارند. ما در سال گذشته تیم خوبی داشتیم و خوب هم فوتبال بازی می‌کردیم، ولی طبیعتاً همه نتیجه را نگاه می‌کنند. ما در زمانی که در کورس بودیم و برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیدیم چند باخت بد آوردیم و همین امتیازهایی که از دست دادیم در نهایت قهرمانی را از سپاهان گرفت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود طبیعتاً باید کمترین باخت را داشته باشد، ولی ما چند شکست بدموقع داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول داری تغییرات متعدد در آرایش خط دفاعی سپاهان به این تیم ضربه زد؟»، خاطر نشان کرد: برخی انتقادها از تغییرات خط دفاعی سپاهان درست بود و ما در خط دفاعی ثبات لازم را نداشتیم. معمولاً در فوتبال هجمه‌ها روی خط دفاعی و دروازه بیشتر است و اگر اشتباهی در این پست‌ها صورت بگیرد، همه انتقاد می‌کنند. ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم، ولی در ادامه در نتیجه گرفتن با نوسان مواجه شدیم و همین موضوع کارمان را برای قهرمانی سخت کرد. در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش بدی نداشتیم و متأسفانه در استفاده از موقعیت‌ها و گلزنی خیلی بدشانس بودیم.
نژادمهدی در واکنش به انتقادهایی که فصل گذشته از محرم نویدکیا صورت گرفت، تصریح کرد: در فوتبال ایران بیش از حد به نتیجه اهمیت می‌دهند و شاید برای خیلی‌ها این موضوع قابل توجه نباشد که یک مربی در چه شرایطی و با چه فاکتورهایی دارد با یک تیم کار می‌کند. نویدکیا یک مربی تواناست و همه دیدند که سپاهان با هدایت این مربی چقدر خوب فوتبال بازی می‌کرد، ولی وقتی نتیجه نمی‌گرفتیم روی این مربی فشار ایجاد می‌شد که این موضوع برخی مواقع طبیعی نبود. تیم ما فصل گذشته این شایستگی را داشت که نتایج بهتری بگیرد و نباید درباره نویدکیا غیرمنصفانه قضاوت کنیم. او واقعاً زحمت کشید، ولی در تیم‌های بزرگ همیشه بیشترین فشار روی سرمربی است. من که از کار کردن با نویدکیا لذت بردم و باید بگویم فوتبال ما به امثال او نیاز دارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است فصل بعد پیراهن استقلال را بر تن کند، گفت: من از استقلال پیشنهاد دارم، ولی واقعیت این است که هنوز قراردادی امضا نشده است. من هنوز با تیمی به توافق نرسیدم و از طرفی سپاهان هم پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. من پیشنهادها را بررسی کرده و در نهایت بهترین تصمیم را می‌گیرم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها