X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1401, 09:43
کد خبر: 34745
خبرنگار: khani
نظرات: 0

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم

یاسین سلمانی: ماندم تا پیشرفت کنم

یاسین سلمانی: ماندم تا پیشرفت کنم یاسین سلمانی که قراردادش را با زردپوشان اصفهانی تمدید کرده، از کارکردن با مورایس می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه همشهری یاسین سلمانی یکی از جوان‌های سپاهان در فصل گذشته بود که با درخشش در لیگ برای خودش اسم ‌و رسمی پیدا کرد و به‌عنوان یک‌پدیده برای فصل آینده مشتریان زیادی پیدا کرد. براساس اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده بود، استقلال و پرسپولیس، تیم‌هایی بودند که سلمانی را برای فصل جدید می‌خواستند و حتی در مقطعی گفته می‌شد این بازیکن چند پیشنهاد خارجی هم دریافت کرده است. با وجود تمام این حرف‌وحدیث‌ها سلمانی در نهایت قراردادش را با سپاهانی‌ها تمدید کرد تا در اصفهان به فوتبالش ادامه دهد. او در گفت‌وگو با همشهری از دلایلش برای این تصمیم گفته است.

*فصل قبل، فصل خوبی برایت بود. خودت هم از عملکردت راضی بودی؟


من فقط تلاش کردم در بازی‌هایی که مربیان به من اعتماد کردند، بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم و بدرخشم. مفیدبودن در زمین برایم از همه‌چیز مهم‌تر بود و خوشحالم که توانستم نظر مربیان و هواداران را جلب کنم. امیدوارم در فصل پیش‌رو هم همین اتفاقات خوب تکرار شود و بتوانم به پیشرفتم ادامه بدهم.

*سپاهان فصل بعد به‌دنبال قهرمانی است؟

مربی بزرگی داریم و باید تلاش کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

*کارکردن زیرنظر مورایس چطور است؟

آقای مورایس مربی شناخته‌شده‌ای است و همه می‌دانند دستیار مورینیو بوده است. می‌شود گفت یکی از بزرگ‌ترین مربیانی است که به فوتبال آسیا آمده است. خوشحالم که زیرنظر او کار می‌کنم. امیدوارم در کنار او روزهای خوبی را برای سپاهان رقم بزنیم. کارکردن با مربی‌ای در سطح او آرزوی هر بازیکنی است. وقتی با مربی‌ای کار می‌کنی که با دانش روز دنیا آشناست، شرایط برای پیشرفت مهیا می‌شود. به‌طور حتم در چنین شرایطی روزهای خوبی در انتظار سپاهان با هدایت مورایس است.

*با اینکه از تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتی، قراردادت را با سپاهان تمدید کردی. در این خصوص هم صحبت می‌کنی؟


تیم‌های دیگری هم بودند که به من پیشنهاد دادند، حتی تیم‌های خارجی هم بین این تیم‌ها بودند. روی پیشنهاد آنها فکر کردم اما سپاهان را خانه خودم می‌دانم و در این تیم شرایط را برای پیشرفت مهیا می‌بینم. به‌خاطر همین تصمیم گرفتم بمانم.

*چرا لژیونر نشدی؟

دیگر همه‌چیز تمام‌شده است و نمی‌خواهم درباره آنها صحبت کنم. فقط خوشحالم که در سپاهان ماندم.

*بازیکن تیم امید بودی. دلیل ناکامی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا را چه می‌دانی؟


واقعا نتوانستیم به هدفی که می‌خواستیم برسیم اما ۲ سال فرصت داریم تا به بازی‌های المپیک پاریس برسیم، البته به این شرط که مسئولان امکانات و شرایط لازم را برای تیم امید مهیا کنند. ما برای مسابقات قهرمانی آسیا تدارک لازم را نداشتیم و حتی بازی دوستانه هم برگزار نکردیم. باید همه دست به‌دست هم دهیم تا با بهترین شکل برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده شویم.

*فکر می‌کنی بتوانی با تیم ملی به جام‌جهانی قطر بروی؟

من تلاش می‌کنم، حالا باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. قسمت باشد دعوت می‌شوم و اگر هم دعوت نشدم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها