X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 تیر 1401, 10:57
کد خبر: 34746
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حضور کریمیان در سپاهان منتفی شد

حضور کریمیان در سپاهان منتفی شد مهدی کریمیان یکی از گزینه های مربیگری در تیم سپاهان بود. مربی ای که در دوران فوتبالش سه بار با سپاهان قهرمان لیگ برتر شد و یک بار هم با استقلال این عنوان را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مهدی کریمیان فصل گذشته با شاهین بندرعامری قهرمان گروه ب این مسابقات شد و به لیگ یک صعود کرد و به سبب دانستن زبان یکی از گزینه های مربیگری باشگاه سپاهان برای کمک به مورایس بود اما به نظر می رسد حضور او در سپاهان و مربیگری در این تیم منتفی شده است. به این خاطر که با اعلام باشگاه شاهین بندرعامری این تیم در فصل جدید مسابقات با مربیگری مهدی کریمیان شرکت خواهد کرد. پیش تر قرار بود امتیاز این تیم به یزد واگذار شود اما با تلاش های صورت گرفته از سوی استانداری بوشهر قرار است شاهین بندر عامری به عنوان نماینده بوشهر در فصل جدید مسابقات لیگ یک شرکت کند.

انتظار می رود در روزهای آتی یک مربی ایرانی به عنوان کمک به کادر فنی تیم سپاهان اضافه شود. صحبت از حضور هادی عقیلی هم در این تیم شده بود و صحبت هایی با او صورت گرفت اما فعلا باشگاه سپاهان در این زمینه تصمیم نهایی نگرفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها