X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 تیر 1401, 10:58
کد خبر: 34747
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نشریه ترکیه‌ای مدعی شد:

سپاهان با یک‌میلیون دلار به‌دنبال گومیس!

سپاهان با یک‌میلیون دلار به‌دنبال گومیس! یک نشریه ترکیه‌ای از مذاکره مدیران سپاهان اصفهان و گالاتاسرای برای جذب بافتیمبی گومیس با مبلغ یک‌میلیون دلار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، همانطور که پیش‌تر در خصوص ماجرای تیم فوتبال سپاهان و بافتیمبی گومیس مهاجم ۳۶ ساله گالاتاسرای ترکیه، اطلاعاتی مطرح کردیم؛ ممکن است این انتقال به انجام برسد.

گومیس ۳۶ ساله که یک‌سال دیگر با گالاتاسرای قرارداد دارد مدنظر باشگاه سپاهان است؛ البته قیمت این بازیکن که در گالاتاسرای سالیانه ۲ میلیون دلار می‌گیرد مقداری بالا است. سایت ترانسفرمارکت ارزش وی را ۸۲۵ هزار دلار تعیین کرده اما باتوجه به حقوقش در گالا، گومیس برای حضور در سپاهان حداقل یک‌میلیون دلار خواسته است.

در این زمینه، رسانه ترکیه‌ای از پیشنهاد غافلگیرکننده سپاهان برای شکار «شیر» نوشته است. سایت «brospor» ترکیه امروز در گزارشی به علاقه‌مندی باشگاه سپاهان برای جذب گومیس ستاره فرانسوی گالاتاسرای پرداخت.

این نشریه نوشت: مدیران باشگاه ایرانی در حال مذاکره برای انتقال گومیس هستند و دستمزد یک‌میلیون دلاری برای این بازیکن آماده کردند.


به گزارش ایمنا، اگر مدیران سپاهان با باشگاه گالاتاسرای به توافق برسند، گومیس با یک‌میلیون دلار به سپاهان اصفهان خواهد پیوست؛ هرچند این انتقال می‌تواند برای سپاهان هزینه‌های میلیون‌دلاری دیگری نیز به‌همراه داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها