X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مرداد 1401, 09:58
کد خبر: 34760
خبرنگار: khani
نظرات: 4

ترکیب سپاهان؛

مورایس هم با 3 مهاجم بازی می‌کند

مورایس هم با 3 مهاجم بازی می‌کند تیم سپاهان روز گذشته در دومین بازی دوستانه خود در ترکیه برابر تیم استانبول اسپور به تساوی یک بر یک رسید که محمدرضا حسینی زننده تک گل تیم سپاهان بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، بر اساس ترکیب منتشره در سایت باشگاه سپاهان به نظر می رسد مورایس در این بازی تیمش را با سه مهاجم راهی میدان کرد، یکی در راس و دو مهاجم در کناره‌ها. برای اولین بار هم مانوئل فرناندز و آلویس کامسوبا در ترکیب تیم سپاهان به میدان آمدند. ترکیب تیم سپاهان در بازی با استانبول اسپور از این قرار بود: رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی، جلال الدین علی‌محمدی، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب تیم سپاهان در نیمه دوم دستخوش تغییر شد به طوریکه محمد رضا حسینی، زننده تک گل تیم سپاهان، در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. در مصاف نخست با تیم داریکا اسپور که با نتیجه 4-0 به سود تیم سپاهان پایان یافت مورایس از شهریار مغانلو در نوک و از محمد علی نژاد و محمد رضا حسینی در کناره ها به عنوان مهاجم کاذب بهره برد و در بازی دیروز به جای محمد رضا حسینی و محمد علی نژاد، فرشاد احمد زاده و آلویس کامسوبا بازی کردند. این تغییرات نشان می دهد مورایس به دنبال شناخت ترکیب اصلی تیمش است. آنچه که مسلم است او تیمش را با سه مهاجم راهی میدان خواهد کرد.

تیم سپاهان در هفته نخست لیگ برتر بازی با تیم استقلال در استادیوم آزادی را تجربه خواهد کرد و با توجه به افکار تهاجمی مورایس و همچنین ساپینتو به نظر می رسد شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها