X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1401, 11:54
کد خبر: 34773
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مورایس شناخته‌تر از ساپینتوست

جمشیدیان: سپاهان با جذب خارجی‌ها یک قدم از استقلال و پرسپولیس جلوتر رفت

جمشیدیان: سپاهان با جذب خارجی‌ها یک قدم از استقلال و پرسپولیس جلوتر رفت بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اعتقاد دارد سپاهان با جذب بازیکنان خارجی یک قدم از تیم‌های استقلال و پرسپولیس جلوتر است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط هر دو تیم یکسان است، چرا که آنها پس از پایان مسابقات فصل گذشته از رفتن مربیان‌شان غافلگیر شدند. فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا هر کدام به دلایلی از تیم‌های‌شان رفتند و باشگاه‌های‌شان انتظار نداشتند این اتفاق بیفتد. به همین دلیل، چند هفته‌ای از نقل‌وانتقالات را به دلیل انتخاب سرمربی جدید از دست دادند. استقلال و سپاهان گزینه داخلی نداشتند و سراغ مربیان خارجی رفتند که اتفاقاً سرمربی هر دو تیم هم از کشور پرتغال هستند.

وی افزود: روی کاغذ، مورایس مربی شناخته‌تر و کارکشته‌تری است، ولی ریکاردو ساپینتو در تیم‌هایش پرانرژی است و با حضور هواداران استقلال و بازیکنانی که دارد، می‌تواند نتیجه بگیرد. استقلال برای تکرار قهرمانی تحت فشار است و می‌خواهد استارتش برای دفاع از قهرمانی با اقتدار باشد. سپاهان هم با توجه به اینکه در این چند سال قهرمان نشده است، تحت فشار قرار دارد. آنها دو فصل با امیر قلعه‌نویی هفته‌ها در صدر جدول قرار داشتند، اما جام‌ها را از دست دادند. زردپوشان با محرم نویدکیا در سال اول مربیگری‌اش عملکرد خوبی داشتند و یک پرسپولیسِ آماده باعث شد که نتوانند قهرمان شوند. سپاهان فصل گذشته تا هفته دهم، یازدهم مدعی قهرمانی بود که به یکباره از این مسیر خارج شد.

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهانی‌ها برای این فصل سرمایه‌گذاری خوبی با جذب چند بازیکن قدرتمند خارجی کردند و احساس می‌کنم بزرگ‌ترین گام را برای قهرمانی برداشتند و روی کاغذ پیش از شروع فصل یک قدم جلوتر از استقلال و پرسپولیس هستند، هر چند که باید منتظر شروع لیگ ماند و البته نتایجی که رقم می‌خورد.

جمشیدیان با یادآوری اینکه بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر بین دو تیم استقلال و سپاهان جابه‌جا شده‌اند و امسال هم چنین اتفاقی رخ داده است، گفت: به نظرم جابه‌جایی بازیکنان بین دو تیم تأثیرگذاری زیادی روی حساسیت بازی ندارد. شروع لیگ است و حساسیت بازی به جای اینکه بین رضا میرزایی و سجاد شهباززاده با سپاهان و محمد دانشگر با استقلال باشد، بین خود تیم‌هاست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها