X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1401, 06:26
کد خبر: 34788
خبرنگار: khani
نظرات: 8

ترکیب برنده احتمالاً بدون تغییر در اولین بازی خانگی:

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نساجی مازندران

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نساجی مازندران تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نساجی مازندران می‌رود که به دنبال اولین برد خانگی فصل است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که لیگ را با پیروزی ارزشمند در زمین مدافع عنوان قهرمانی آغاز کرد امروز در اولین بازی خانگی فصل خود میزبان نساجی مازندران است. سپاهان برای این دیدار جلال الدین علیمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و الویس کامسوبا با صادر شدن کارت بازی اش می‌تواند سپاهان را در دیدار با نساجی همراهی کند. با این حال اما به نظر نمی‌رسد نسبت به بازی قبل مقابل استقلال ترکیب اولیه تغییری داشته باشد.

مظاهری به دنبال دومین کلین شیت
رشید مظاهری پس از اینکه در هفته نخست لیگ برتر دروازه تیمش را مقابل تیم سابق بسته نگه داشت به دنبال دومین کلین شیت در فصل جاری است. او که حالا دومین نیم فصل حضورش در سپاهان را پشت سر می‌گذارد انگیزه‌های زیادی دارد تا با درخشش در فصل جاری یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

مدافعان جدید در اولین تجربه رسمی در نقش جهان

خط دفاعی سپاهان به احتمال فراوان مانند بازی قبل با حضور داسیلویرا و دانشگر در مرکز دفاع و رضائیان و نورافکن در دو سمت خط دفاعی آرایش پیدا می‌کند. این بازی اولین تجربه رسمی رامین رضائیان و رناتو داسیلویرا با پیراهن سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود. سپاهان در پست دفاع وسط نیلسون جونیور و محمد نژادمهدی را هم دارد که ممکن است به آنها هم بازی برسد. میلاد زکی پور نیز که در بازی قبل در دقایق پایانی به جای نورافکن به بازی آمد گزینه دفاع چپ است.

دست پر مورایس در میانه میدان
هرچند سپاهان از نظر تعدد بازیکن در خط هافبک نسبت به دو تیم مدعی دیگر در سطح پایین‌تری است اما به نظر همین تعداد بازیکن از آمادگی بالایی برخوردار باشند. با توجه به ترکیب موفق هفته قبل در خط هافبک بعید به نظر می‌رسد مانوئل فرناندز در ترکیب اولیه حضور داشته باشد و به احتمال زیاد همچنان مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی و یاسین سلمانی و محمد کریمی به عنوان دو بازیساز جلوتر از ریگی به بازی گرفته شوند. مانوئل فرناندز ستاره سپاهان در خط میانی اما احتمالاً در این بازی دقایق بیشتری نسبت به بازی قبل به بازی گرفته خواهد شد.

مهاجمان سپاهان به دنبال اولین گل‌های فصل
مثلث خط حمله سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده در سمت راست، محمد علی‌نژاد در سمت چپ و شهریار مغانلو در نوک خط حمله تشکیل می‌شود. حاصل کار این سه بازیکن در بازی نخست یک پاس گل و البته تأثیرگذاری روی هر دو گل بود اما در بازی با نساجی آنها به دنبال به ثمر رساندن اولین گل‌های فصل خود هستند به خصوص شهریار مغانلو که فصل گذشته نیز اولین گل‌های خود را با پیراهن سپاهان به همین نساجی در ورزشگاه نقش جهان زد. محمدرضا حسینی و الویس کامسوبا گزینه‌های دیگر مورایس برای استفاده در دو سمت خط حمله هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نساجی به شرح زیر است:

رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها