X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1401, 12:35
کد خبر: 34791
خبرنگار: khani
نظرات: 4

کار کردن با مورایس تجربه خوبی است

کامسوبا: دوست دارم در سپاهان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم

کامسوبا: دوست دارم در سپاهان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم وینگر استرالیایی سپاهان در مورد وضعیتش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، سپاهان اصفهان در پنجره تابستانی 4 بازیکن خارجی به خدمت گرفت و از تمام ظرفیت موجود در این خصوص طبق قوانین فوتبال ایران استفاده کرد تا تیمش را بتواند به بهترین نحو ممکن تقویت کند.

یکی از این نفرات الویس کامسوبا، وینگر استرالیایی طلایی پوشان است که سهمیه آسیایی این تیم محسوب می‌شود و به دلیل مشکل عدم صدور ITC به دیدار هفته نخست مقابل استقلال نرسید ولی مجوز بازی او برای دیدار دوم مقابل نساجی صادر شد و مورایس هم دقایقی در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی از او استفاده کرد و عملکرد نسبتاً قابل قبولی هم از خودش به نمایش گذاشت. به همین بهانه گفتگویی کوتاه با او داشتیم.

کامسوبا در خصوص بازی مقابل نساجی اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادیم و توانایی این را داشتیم که نتیجه بهتری بگیریم. فکر می‌کنم می‌توانستیم فعالیت بیشتر و با کیفیت‌تری در زمین داشته باشیم و عملکرد بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم. ترکیب نسبت به بازی قبل متفاوت بود و تغییراتی داشتیم که با نظر سرمربی و دیدگاهی که نسبت به این بازی داشت، صورت گرفت و به دلیل تفاوت در ترکیب یک مقدار نسبت به بازی اول وضعیت متفاوتی در زمین داشتیم.

وی در مورد وضعیت خودش هم گفت: احساس می‌کنم به خاطر شرایط آب و هوایی بدنم مثل بازیکنی بود که 3 ماه است بازی نکرده است اما اینکه به من مقابل نساجی فرصت بازی داده شد اتفاق خوبی بود و توانستم برای دقایقی خودم را در شرایط بازی قرار دهم و این تاثیر مثبت زیادی در وضعیت من داشت. امیدوارم شرایطم برای بازی‌های بعدی بهتر شود و دقایق بازی بیشتری به من برسد و فرصت بیشتری برای کمک به سپاهان داشته باشم.

وینگر سپاهان ادامه داد: مجوز بازی من برای بازی اول نرسید و با وجود شوق و اشتیاقی که برای حضور در ترکیب داشتم نتوانستم تیم را همراهی کنم ولی خوشحالم که برای بازی دوم توانستم کنار تیم باشم و کمک کنم. یک مقدار احساس ناراحتی داشتم از اینکه بین آخرین حضورم در زمین و بازی برای سپاهان فاصله افتاده است ولی در تمرینات توانستم خودم را به بازی با نساجی برسانم و این قول را می‌دهم روز به روز بهتر از این هم بشوم.

وی در مورد همکاری با مورایس عنوان کرد: ایشان تجربه و کارنامه خوبی دارند و یک مربی با تجربه و با دانش هستند و کار کردن با چنین مربی‌ با کیفیتی یک تجربه خوب برای من محسوب می‌شود.

کامسوبا در رابطه با هواداران سپاهان و حضورشان در زمین هم عنوان کرد: جو خوبی در ورزشگاه شاهد بودم و به واقع سپاهان هواداران خیلی خوب و دوست داشتنی دارد که به ما انگیزه مضاعف می‌دهند و امیدوارم وضعیت تیم با حضور و حمایت آنها هر هفته بهتر و بهتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها