X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 شهریور 1401, 09:58
کد خبر: 34796
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برای دومین هفته متوالی؛

محمد کریمی همچنان دور از ترکیب سپاهان

محمد کریمی همچنان دور از ترکیب سپاهان هافبک دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی مصاف با گل‌گهر سیرجان را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی برای سپاهان با پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال تمام شد که شاهد حضور محمد کریمی در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی به عنوان یکی از هافبک‌های تهاجمی تیم بودیم.

البته حضور کریمی در این مسابقه در حالی رخ داد که جلال علی‌محمدی شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشت و مانوئل فرناندز هم با صلاحدید مورایس روی نیمکت نشست و برای دقایقی فرصت بازی به دست آورد تا رفته رفته آماده حضور در ترکیب اصلی شود و در مصاف با نساجی مازندران هم از ابتدا وارد زمین شد.

با این حال یکی از غایبان فهرست صدرنشین لیگ برتر در هفته دوم محمد کریمی بود که به دلیل مصدومیت از لیست سپاهان خارج شده و همانطور که عکس منتشر شده از این بازیکن در آخرین تمرین طلایی‌پوشان اصفهانی نشان می‌دهد این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن استراحتی چند هفته‌ای به صورت انفرادی تمرینات را آغاز کرده ولی به دیدار حساس روز جمعه در سیرجان مقابل گل‌گهر نمی‌رسد.

کریمی در لیگ هجدهم یکی از خریدهای امیر قلعه نویی برای بازسازی سپاهان بود و حالا در پنجمین فصل حضور متوالی پس از جلال علی‌محمدی و محمدرضا حسینی کاپیتان سوم نماینده اصفهان به شمار می‌رود که البته به نظر نمی‌رسد شرایط بازی مقابل تیم سرمربی سابقش را در سیرجان داشته باشد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها