X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1401, 06:35
کد خبر: 34798
خبرنگار: khani
نظرات: 0

می توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما نشد

مورایس: از نتیجه رضایت ندارم اما بازی خوبی انجام دادیم

مورایس: از نتیجه رضایت ندارم اما بازی خوبی انجام دادیم سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از نتیجه رضایت ندارم اما بازی خوبی انجام دادیم.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از سیرجان، ژوزه مورایس پس از تساوی مقابل گل گهر سیر جان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. گل گهر در 90 دقیقه برای نتیجه می چنگید. ما شانس های خوبی برای تغییر نتیجه داشتیم. بازی خیلی قشنگ و هیجان انگیزی برای هواداران و مردم بود.

وی افزود: رضایت من بابت نتیجه نیست. بایت بازی خوبی است که تیم ما انجام داد. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما در آخر باید نتیجه را قبول کنیم.

سرمربی سپاهان در نشست خبری این دیدار عنوان کرد: در کل بازی جذاب و خوبی تا لحظه آخر بود. نیمه اول هم ما سرتر بودیم. توانستیم با دو گل جلو بیفتیم. موقعیت زیادی هم به حریف ندادیم و توانستیم در نیمه اول برنده شویم.

وی افزود: در نیمه دوم انتظار عکس العمل حریف را داشتیم و با عکس العمل خوب آن ها مواجه شدیم. گل اول را روی بدشانسی دریافت کردیم. موقعیت هایی داشتیم که اختلاف را بیشتر کنیم ولی نشد. نتیجه بازی تا لحظه آخر مشخص نشد. بازی خوب و جذابی برای هواداران بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها