X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1401, 06:38
کد خبر: 34799
خبرنگار: khani
نظرات: 0

اعتراض سپاهان به نحوه میزبانی گل گهر

اعتراض سپاهان به نحوه میزبانی گل گهر باشگاه سپاهان به باشگاه گل گهر به خاطر تخلف در شیوه برگزاری بازی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، در سایت باشگاه سپاهان می خوانیم: در حالی که طبق اعلام قبلی در دیدار‌های لیگ برتر تنها ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هوادارن ارزشمند فوتبال باید اختصاص داده شود، متاسفانه شاهد هستیم ورزشگاه سیرجان به صورت کامل و ۱۰۰ درصد گنجایش تکمیل شده است. این در حالی است که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با احتساب ظرفیت ۳۰ درصدی اقدام به اعزام هواداران فهیم خود به سیرجان کرده و اگر بنا بر تغییر مقرارت یک شبه بود، سپاهان نیز با احتساب گنجایش ۱۰۰ درصدی اقدام به اعزام هوادار برای این بازی می‌کرد.

در ادامه این مطلب این چنین آمده است: نکته قابل تامل و تاسف‌بار دیگر این است که سکو‌های پشت نیمکت سپاهان به هواداران گل‌گهر اختصاص داده شده که این مسئله خلاف آیین‌نامه برگزاری مسابقات است. متاسفانه باشگاه گل‌گهر در این دیدار مرتکب تخلفات متعددی شده و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حق اعتراض به این شرایط نا عادلانه را برای خود محفوظ می داند.

دیدار گل گهر – سپاهان یکی از دیدارهای جذاب و تماشایی هفته سوم بود که در نهایت با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت و حضور پرشور تماشاگران در استادیوم اختصاصی گل گهر با حاشیه ای همراه نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها