X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1401, 09:12
کد خبر: 34800
خبرنگار: khani
نظرات: 2

فولاد و سپاهان با بیشترین سهم؛

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال در هفته سوم لیگ برتر تیم‌های فولاد و سپاهان بیشترین سهم را در بین ترین‌های هفته داشتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، از بین تیم‌های مدعی، استقلال، فولاد و پرسپولیس مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا اختلاف خود با تیم صدرنشین یعنی سپاهان که در زمین گل گهربه نتیجه تساوی تن داد را کمتر کنند. در این هفته در مجموع ۱۹ گل به ثمر رسید که نسبت به دو هفته ابتدایی لیگ آمار بهتری است هرچند نزدیک به نیمی از این گل‌ها تنها در دو دیدار به ثمر رسید.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

استقلال یک- مس کرمان صفر

ذوب آهن صفر- مس رفسنجان صفر

نفت مسجد سلیمان یک- پیکان ۲

نساجی مازندران ۲- ملوان ۲

هوادار صفر- صنعت نفت یک

آلومینیوم صفر- پرسپولیس یک

گل گهر ۲- سپاهان ۲

فولاد ۳- تراکتور ۲


مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: گل گهر ۲- سپاهان ۲

حساس‌ترین بازی هفته در حالی در سیرجان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که در ابتدا این سپاهان بود که با دو گل از حریف پیش افتاد اما بازی جذاب دو تیم تا پایان بازی ادامه داشت و در نهایت این گل گهر بود که گل‌های خورده را در زمین خودی جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. این دیدار در کنار دیدار فولاد و تراکتور که با پیروزی ۳ بر ۲ فولاد به پایان رسید جذاب‌ترین دیدارهای هفته سوم بودند.

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

تیم هفته: فولاد

اگر سپاهان بازی برده را در سیرجان با تساوی عوض نمی‌کرد بدون شک این تیم بهترین تیم هفته لقب می‌گرفت اما حالا فولاد که یک دیدار سخت خانگی را مقابل تراکتور با گل دقایق پایانی به سود خود به پایان رساند بهترین تیم هفته لقب می‌گیرد. در کنار فولاد می‌توان به صنعت نفت، پرسپولیس و پیکان نیز به عنوان دیگر تیم‌های برتر هفته اشاره کرد، تیم‌هایی که در این هفته پیروزهای خارج از خانه بودند.

سرمربی هفته: امیر قلعه نویی (گل گهر)

سرمربی گل گهر در دیداری که چند بازیکن مصدوم داشت و در ابتدا نیز دو گل از مهمان قدرتمند خود عقب افتاد موفق عمل کرد و در حالی که کمتر کسی تصورش را می‌کرد به بازی برگشت و جلوی اولین باخت فصل را گرفت. تعویض‌های امیر قلعه نویی و به زمین آوردن نوید آشوری در کنار دو مهاجم دیگر در این بازی کارساز بود.

‌دروازه‌بان هفته: حبیب فرعباسی (ذوب آهن)

ذوب آهن در دیداری خانگی مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید. این دیدار می‌توانست با پیروزی مس رفسنجان به پایان برسد اگر پنالتی گادوین منشأ به گل تبدیل می‌شد اما این حبیب فرعباسی بود که به زیبایی پنالتی او را مهار کرد تا در نهایت ذوب آهن به لطف همین مهار فرعباسی به سومین تساوی متوالی در این فصل دست پیدا کند.

مدافع هفته: میلاد زکی پور (سپاهان)

زکی پور که حضورش در ترکیب اصلی سپاهان کمی غافلگیرکننده به نظر می‌رسید دو گل زیبا به ثمر رساند تا تیمش را در آستانه سومین برد متوالی قرار داده باشد اما یک درگیری در میانه زمین و در ادامه تعویض او شب رویایی زکی پور را خراب کرد تا در ادامه تیمش نیز پیروزی را از دست بدهد. با این حال زکی پور با دو گلی که به ثمر رساند بهترین مدافع هفته سوم بود.

هافبک هفته: غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان)


هافبک دفاعی پیکان در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان هر دو پاس گل تیمش را داد تا بیشترین نقش را در پیروزی ۲ بر یک پیکان در مسجد سلیمان داشته باشد. ثابت ایمانی در این دیدار دو دریبل موفق، دو قطع پاس و ۸ دفع توپ هم داشت تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس که این هفته گل سه امتیازی زد دیگر هافبک برتر هفته بود.

مهاجم هفته: مجید علیاری (فولاد)

مجید علیاری که این فصل نقش لوسیانو پریرا را برای فولاد بازی می‌کند نشان داد به خوبی در این تیم جا افتاده است. مهاجم فولاد در دیدار مقابل تراکتور یک گل از روی نقطه پنالتی زد و پاس گل سوم و پیروزی بخش این تیم را هم برای دژاگه فرستاد. علاوه بر این علیاری ۱۵ نبرد موفق و پنج بازیابی توپ داشت که او را بهترین بازیکن زمین و البته بهترین بازیکن هفته می‌کند.

ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال

گل هفته: میلاد زکی پور (سپاهان)


میلاد زکی پور که در کل دوران بازی‌اش در لیگ برتر تنها دو گل به ثمر رسانده بود، این هفته برای سپاهان دو گل زد که هر دو گل هم زیبا بود. گل دوم او که روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید به عنوان گل برتر هفته انتخاب شد هرچند گل هادی محمدی، مدافع تراکتور به فولاد نیز گل زیبایی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها