X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 شهریور 1401, 06:35
کد خبر: 34808
خبرنگار: khani
نظرات: 0

خیلی مشتاق حضور زنان هستیم؛

نیازمند: بچه‎‌ها بازی با فولاد را فراموش کرده‌اند

نیازمند: بچه‎‌ها بازی با فولاد را فراموش کرده‌اند سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم مصمم به جبران امتیازات از دست رفته هستند.نیازمند: بچه‎‌ها بازی با فولاد را فراموش کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگویی درباره بازگشت به سپاهان پس از یکسال دوری اینطور واکنش نشان داد: مدت کوتاهی از تیم دور بودم و همیشه پیگیر بازی‌های سپاهان بودم. ان شاءالله بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و مردم عزیز اصفهان و هواداران سپاهان را با پیروزی‌های خودمان خوشحال کنیم.

نیازمند سپس درباره بازی قبلی سپاهان مقابل فولاد خوزستان که با برتری شاگردان نکونام در آخرین دقایق خاتمه یافت، ادامه داد: از هوادارانی که به فولادشهر آمدند و با حضور پرشورشان ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم، امیدواریم با نتایجی که آینده می‌گیریم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

دروازه‌بان سپاهان که با سایت رسمی باشگاه صحبت کرده، درباره شرایط تیم در آینده ادامه داد: هفته‌های زیاد و امتیازات زیادی تا پایان فصل مانده و امیدواریم با تدابیر و حمایت‌های کادر فنی، بازی به بازی بتوانیم تمام امتیازات لازم را کسب کنیم.

بخش بعدی صحبت‌های نیازمند درباره حضور بانوان بود و او درباره این موضوع گفت: امیدوارم از بازی‌های آینده مسئولان تدابیری بیندیشند و همه هواداران چه خانم و چه آقا تیم را حمایت کنند. خیلی مشتاقیم که زودتر برای خانم‌ها شرایط فراهم شود و تیم خود را از نزدیک حمایت کنند.

دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: بچه‌ها بازی گذشته را فراموش کرده‌اند و تمام تمرکز خود را برای بازی روز دوشنبه مقابل ذوب آهن گذاشته‌اند و امیدواریم با حمایت حداکثری هواداران بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی در دو دیدار گذشته گفت: کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه کسی هر بازی بازوبند را به بازو ببندد و ان شاءالله هر کسی که به عنوان نفر اول کاپیتان بود؛ این وظیفه خود را به نحو احسن اجرا کند.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها