X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1401, 06:30
کد خبر: 34814
خبرنگار: khani
نظرات: 8

باید به بازیکنان فرصت دهیم

مورایس: هدف ما کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی بود

مورایس: هدف ما کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی بود سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هدف‌گذاری ما کسب ۱۵ امتیاز در ۵ دیدار اول لیگ برتر بودیم که به آن نرسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از تساوی یک - یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن گفت: دربی بود و حساسیت زیادی داشت و می‌شد از رفتار‌ بازیکنان این موضوع را متوجه شد. چیز‌هایی بود که درباره آن صحبت کرده بودیم ولی نمی‌شد کاری کرد. گاهی اوقات تعریف درستی از فوتبال نداریم. فوتبال چیزی است که باید برای هواداران یک بازی با کیفیت ارائه دهیم. باید برای مردم ارزش قائل شویم. ارزش هم شامل این است که باید برای مردمی که به فوتبال علاقه دارند روراست باشیم. این چیزی بود که در زمین تلاش کردیم ارائه دهیم. بعضی وقت‌ها انجام می‌دهیم و بعضی وقت‌ها نه. قصد‌مان این است که بهترین کاری که می‌توانیم را انجام دهیم.

وی گفت: نیمه اول و حتی نیمه دوم خوب بودیم و به نسبت حریف برتری داشتیم. در حال شناخت از تیم هستم که چطور مقابل توپ‌های بلند کار کنیم. در کل بازی جذابی بود. باید به بازیکنانم و به هافبک‌هایم تبریک بگویم. مسعود ریگی، یاسین سلمانی و منوئل کاری انجام می‌دهند که فراتر از توقع ماست. در کل می‌توانم بگویم که تیم رفتار خوبی از خودش نشان داد و گلی که خوردیم حیف بود. بازیکن‌مان تمرکز کمتری داشت و نباید اینطور گل می‌خوردیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: تا الان مقابل حریفان قدرتمندی بازی کرده‌ایم؛ استقلال، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی و گل‌گهر. ما با دو قهرمان فصل گذشته لیگ و جام حذفی بازی کرده‌ایم.

مورایس درباره اینکه آیا هدف‌گذاری او از 5 بازی اول کسب 8 امتیاز بوده است، عنوان کرد: خیر، هدف ما از 5 بازی 15 امتیاز بوده ولی این اتفاق ممکن است رخ بدهد یا ندهد. کاری که باید انجام دهیم این است که بهتر شویم، بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند و به هدف‌های بهتری برسیم. از نتایجی که کسب کردیم خوشحال نیستم چون می‌توانستیم در بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم، نتیجه بهتری بگیریم یا اینکه کیفیت بهتری را نشان دهیم. الان کاری از دست‌مان بر نمی‌آید و باید برای آینده آماده شویم.

وی درباره اینکه سپاهان در خلق موقعیت مشکل دارد و آیا در تعطیلات فیفا می‌توان ضعف‌‌ها را برطرف کرد، اظهار داشت: دیدگاه من این است که باید روز به روز شرایط بهتری پیدا کنیم. درباره خلق موقیت باید بگویم که تیم به یک سوم دفاعی حریف می‌رسد ولی در نهایت چیزی که می‌خواهیم رخ نمی‌دهد. تصمیم آخر یا پاس آخر کمی تاخیر دارد. شاید به جای پاس می‌توان شوت زد ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد. متوجه این موضوع شدم که در فرآیند کاری ما در کار تهاجمی و تدافعی در حال رشد هستیم. در جزییات انفرادی کم داریم که باید رفته رفته این مشکل را حل کنیم. بازیکنان ربات نیستند و باید به آنها وقت بدهیم تا به سطح فردی خوبی برسند. باید برای پیشرفت‌های کوچک خوشحال باشیم که در آینده بزرگ‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته ذوب‌آهن یک بر صفر برنده بازی بوده و مهم است که بتوانیم نتیجه بهتری به نسبت سال گذشته کسب کنیم. از نتیجه راضی‌ نیستم و می‌توان بهتر بود.

مورایس در پاسخ به این سؤال که آیا گلزنی مغانلو فشارها را از روی این بازیکنان برداشت؟ گفت: یاسین سلمانی، میلاد ذکی‌پور و شهریار مغانلو مجبور بودند 6 صبح برای حضور در سفارت اتریش به تهران بروند و مجبور شدند با ماشین به اصفهان برگردند. اینکه آنها با ماشین برگشتند توجیه نیست چون همیشه بازیکنان ما باید در اختیار تیم ملی باشند. همیشه اجازه می‌دهم آنها در خدمت تیم ملی باشند و از کشور‌شان دفاع کنند. با این حال دیدید که هر سه بازیکن خیلی خوب کار و تلاش کردند. از عملکرد شهریار خوشحال هستم چون جنگجو است. او گل ساده‌ای نزد. قبل از گل هم ضربه سر خوبی زد که می‌توانست گل شود. ایرادی در کار شهریار نیست و می‌دانم که در حال پیشرفت است و مطمئنم ماشین گل‌زنی‌اش روشن می‌شود، حتی در بازی‌های بزرگ.

سرمربی سپاهان در خاتمه گفت: خیلی از هواداران ممنون هستم و از ما با هر قیمت بلیتی حمایت کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها