X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1401, 06:55
کد خبر: 34834
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛ جام خلیج‌فارس

سپاهان- تراکتور / دوئل جذاب مورایس و بردیف در نقش جهان

سپاهان- تراکتور / دوئل جذاب مورایس و بردیف در نقش جهان جذاب‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنج‌شنبه، بیست و هشتم مهرماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور

پنج‌شنبه، بیست‌وهشتم مهرماه، ساعت ۱۵

ورزشگاه: نقش جهان

داور: محمدحسین زاهدی فرد

آخرین رویارویی: تراکتور ۲- سپاهان ۲

دوئل جذاب مورایس و بردیف در نقش جهان


جذاب‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر بدون شک دیدار سپاهان و تراکتور، دو تیم آماده این هفته‌های لیگ برتر است؛ دو تیمی که از سرمربیان خارجی شناخته شده روی نیمکت بهره می‌برند و نتایج نسبتاً خوبی تا این هفته از رقابت‌ها کسب کرده‌اند.

سپاهان پس از شروع دوباره لیگ برتر به دو برد خارج از خانه مقابل هوادار و صنعت نفت و تساوی خانگی مقابل پرسپولیس دست یافته است تا به نوعی نتایج ضعیف چند هفته منتهی به تعطیلات لیگ را جبران کرده باشد و دوباره به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. دیدار با تراکتور بعد از بازی با پرسپولیس دومین جدال متوالی سخت خانگی سپاهان به شمار می‌رود و تیم مورایس می‌خواهد بر خلاف بازی با پرسپولیس از جدال با تراکتور حداکثر امتیازات را کسب کند.

در حال حاضر سپاهان با ۱۶ امتیاز و با دو امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده سوم قرار دارد و در صدد سبقت از پرسپولیس و استقلالِ ۱۸ امتیازی است. شاگردان مورایس هفته گذشته در دیداری که موقعیت‌های زیادی خلق کردند و البته با بی دقتی هدر دادند، در نهایت موفق به شکست صنعت نفت شدند. در این فصل سپاهان تنها در نخستین دیدار خانگی خود مقابل نساجی موفق به کسب پیروزی شد و بعد از آن در سه دیدار مقابل فولاد، آلومینیوم و پرسپولیس رنگ پیروزی خانگی را ندیده است و پیروزی در دیدار با تراکتور می‌تواند این طلسم را برای سپاهان به پایان برساند.

در سوی دیگر تراکتوری قرار دارد که لیگ را با بردیف، سرمربی جدید خود خوب آغاز نکرد و به نظر می‌آمد روزهای سختی در انتظار این تیم است اما هفته به هفته شرایط این تیم بهتر شد تا جایی که سه هفته پیش با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مهم‌ترین نتیجه چند هفته اخیر را رقم زدند و خود را به جمع مدعیان نزدیک کردند. تراکتور در فصل جدید بازی‌های با برنامه و حساب‌شده‌ای مخصوصاً مقابل مدعیان ارائه می‌کند و در دیدار با سپاهان نیز به دنبال تکرار سناریوی بازی با پرسپولیس و پیروزی مقابل این تیم است.

بدون شک خطرناک‌ترین مهره جدال فردای دو تیم محمد عباس زاده، مهاجم تراکتور است که در حال حاضر با شش گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او که در سه دیدار اخیر چهار گل به ثمر رسانده است از قدرت تمام کنندگی بالایی برخوردار است و مدافعان سپاهان باید حسابی مراقب او باشند، عباس زاده در سه دیدار اخیر چهار گل برای تراکتور به ثمر رسانده است.

تراکتور با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول است و با صدر جدول اختلافی چهار امتیازی دارد، سرخ پوشان تبریزی در صورت پیروزی مقابل سپاهان بالاتر از این تیم قرار می‌گیرند و این به معنی صعود حداقل یک پله‌ای این تیم در صورت کسب سه امتیاز است.

تراکتور در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که مهدی کیانی، محمد قنبری و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما در سوی دیگر سپاهان بدون محروم و مصدوم خاصی به این بازی رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، حجت حق‌وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عباس‌زاده
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها