X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آذر 1401, 11:53
کد خبر: 34849
خبرنگار: khani
نظرات: 1

برتری ۲ برابری سپاهان مقابل ملوان در انزلی

برتری ۲ برابری سپاهان مقابل ملوان در انزلی تیم فوتبال سپاهان درحالی به مصاف ملوان می‌رود که در تاریخ لیگ برتر، عملکرد بهتری مقابل این تیم در انزلی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملوان و سپاهان تاکنون در ادوار مختلف لیگ برتر ۲۸ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین، سپاهان ۱۲ بار و ملوان پنج بار به پیروزی رسیده‌اند، ضمن اینکه ۱۱ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۲۸ مصاف دو تیم در لیگ برتر، ۵۹ گل به ثمر رسیده که سپاهان ۳۶ گل و ملوان ۲۳ گل در آن سهم داشته‌اند. نکته جالب توجه تعداد زیاد تساوی‌های بدون گل در ۲۸ رویارویی دو تیم است. درمجموع هفت دیدار دو تیم گلی نداشته است که دقیقاً یک چهارم رویارویی‌های دو تیم را شامل می‌شود.

گفتنی است در ۱۴ جدال ملوان و سپاهان در انزلی، طلایی‌پوشان اصفهانی عملکرد بهتری داشته‌اند و دو برابر ملوان در این رویارویی به پیروزی رسیده‌اند. سپاهان ۶ بار و ملوان سه بار در جدال‌های دو تیم در انزلی پیروز شده‌اند. همچنین آخرین پیروزی سپاهان مقابل ملوان در انزلی با نتیجه سه بر دو رقم خورده و پس از آن در چهار دیدار اخیر دو تیم، سپاهان بردی کسب نکرده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های ملوان و سپاهان در لیگ برتر به شرح زیر است:

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها