X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1401, 10:10
کد خبر: 34858
خبرنگار: khani
نظرات: 0

چرخابی: مورایس نباید فقط تماشاگر باشد

چرخابی: مورایس نباید فقط تماشاگر باشد کارشناس فوتبال اصفهان گفت: مورایس مربی بسیار باشخصیتی است اما برخی مواقع نباید تماشاگر باشد و لازم است به موقع تعویض انجام دهد، از نظر من وی اشتباه کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی کارشناس فوتبال اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص دیدار سپاهان و پیکان اظهار داشت: بازی در نیمه نخست متعادل بود، هر ۲ تیم موقعیت تک به تک خوب داشتند که از دست دادند؛ تیمی که مدعی قهرمانی است، باید در سرعت دادن به بازی بیشتر دقت کنند، سپاهان پا به پای پیکان بازی می‌کرد، در حالی که این سپاهان است که باید برای بردن به زمین برود.

وی افزود: با توجه به این‌که استقلال مساوی کرده بود و پرسپولیس و گل‌گهر با یکدیگر بازی داشتند، سپاهان فرصت خوبی داشت که مانند هفته گذشته به پیروزی دست پیدا کند.

چرخابی تصریح کرد: در نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ سپاهان تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های خوبی را نیز از دست داد اما در ادامه بازی آرام و متعادل شد و هر ۲ تیم فقط تماشاگر بودند و از همه مهم‌تر ژوزه مورایس نیز تماشاگر بود، بعد از این‌که سپاهان گل خورد، مورایس تازه به فکر جبران افتاد؛ در حالی که در آن زمان مجتبی حسینی هر ۵ تعویض خود را انجام داده بود و همین تعویض‌ها سبب شد پیکان برنده زمین شود.

کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به زمان گل خوردن سپاهان خاطرنشان کرد: در هنگام گل خوردن سپاهان اولین مشکل فاصله زیاد خط حمله و خط دفاع بود و هافبک‌های پیکان راحت صاحب توپ شدند، بازیکن تعویضی پیکان نفوذ فوق‌العاده داشت و کاظمی در منطقه کور خط دفاع و همان نقطه ضعف همیشگی سپاهان با ضربه سر تنها گل بازی را به ثمر رساند.

وی با بیان این‌که مورایس نباید فقط تماشاگر باشد، گفت: مورایس از دقیقه ۶۰ تا لحظه‌ای که سپاهان گل خورد، از شرایط تیمش راضی بود که تعویضی انجام نداد؟ این اشتباهاتی است که انجام می‌شود و یک تیم می‌بازد، مورایس که مربی بسیار باشخصیتی است اما برخی مواقع نباید تماشاگر باشد و به موقع تعویض انجام دهد، از نظر من وی اشتباه کرد.

چرخابی در مورد وضعیت خط حمله سپاهان عنوان کرد: شهریار مغانلو در اکثر مواقع به صورت ثابت در ترکیب است، رقابتی در خط حمله سپاهان وجود ندارد و همین سبب می‌شود انگیزه‌های مغانلو نیز از بین برود؛ سپاهان نیاز به یک بازیکن هجومی و یک بازیکن بازی‌ساز خوب دارد که بتواند پاس‌های در عمق خوبی نیز بدهد. 

کارشناس فوتبال اصفهان در پایان گفت: فکر می‌کنم، همچنین مورایس باید در سبک بازی تیمش تغییراتی ایجاد کند، شکاف بین خط حمله و دفاع باید از بین برود و مشکل نقاط کور دفاع نیز با تمرین برطرف شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها