X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1401, 06:33
کد خبر: 34862
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سپاهان- سایپا / آغاز ماجراجویی مورایس در جام حذفی

سپاهان- سایپا / آغاز ماجراجویی مورایس در جام حذفی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک شانزدم نهایی جام حذفی، تیم‌های سپاهان و سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از  خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، امروز _چهارشنبه، بیست و یکم دی‌ماه_ از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا

چهارشنبه، بیست و یکم دی‌ماه، ساعت ۱۶

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پوریا افشاریان

آخرین رویارویی: سایپا صفر- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

آغاز ماجراجویی مورایس در جام حذفی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم‌های سپاهان و سایپا در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو در رقابت‌های لیگ در رتبه دوم جدول حضور دارند، یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ آزادگان.

سپاهان در حالی به مصاف سایپا خواهد رفت که هفته گذشته موفق شد برابر مس کرمان در ورزشگاه نقش جهان به برتری دو بر صفر دست پیدا کند و با خاطره‌ای خوش نیم فصل اول مسابقات را به پایان برساند. حالا و در فاصله بین دو نیم فصل لیگ برتر، مورایس و شاگردانش در سپاهان در اولین گام در جام حذفی سایپایی را در پیش دارند که تا همین دو فصل پیش رقیب همیشگی سپاهان در لیگ برتر بود و به همراه سه تیم دیگر یعنی ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس در همه ادوار لیگ برتر مانند سپاهان حضور داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که نیم فصل نخست لیگ را با اختلافی پنج امتیازی با صدر جدول به پایان رساندند، قطعاً برای جام حذفی و موفقیت در این جام برنامه‌های ویژه‌ای دارند زیرا راه میانبر رسیدن به رقابت‌های آسیایی همین جام حذفی است و تیم‌ها تنها با پنج پیروزی متوالی می‌توانند یک جام را به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه و تیم را آسیایی کنند.

سایپا، حریف دندان گیر برای سپاهان

هرچند سایپا به عنوان یک تیم دسته اولی برابر سپاهان قرار می‌گیرد اما نباید فراموش کرد که اختلاف تیم‌ها در فوتبال ایران کم شده است و در جام حذفی می‌تواند اتفاقات غافلگیرکننده و عجیبی رقم بخورد. سایپا که در حال حاضر و در پایان هفته شانزدهم، با ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول لیگ آزادگان قرار دارد قطعاً حریف دندانگیری برای سپاهان خواهد بود، خصوصاً اگر اتفاقات بازی به سود سایپا رقم بخورد، این تیم پتانسیل غافلگیر کردن سپاهان در نقش جهان را دارد.

روز گذشته ون پارس اصفهان که در اواسط جدول لیگ آزادگان حضور دارد با یک نمایش قابل تحسین آن هم در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را تا ضربات پنالتی کشاند و تنها به دلیل پنالتی‌زن‌ها و پنالتی‌گیر بهتر پرسپولیس، این تیم توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را بگیرد. حال سایپایی که در لیگ دسته اول با مربیگری محمود فکری به عنوان یک تیم مدعی عملکردی بهتر از ون پارس داشته است قطعاً می‌تواند سپاهان را اذیت کند و چه بسا اتفاقات عجیبی رقم بزند.

ترکیب احتمالی

سپاهان در حالی به مصاف سایپا می‌رود که مصدومی ندارد و تنها غایب احتمالی این دیدار می‌تواند مانوئل فرناندز، هافبک این تیم باشد. ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سایپا: نیما علیپور، عارف حاجی عیدی، مجتبی ممشلی، مجتبی بیژن، اکبر آفاقی، حمیدرضا دیوسالار، حامد کتاب، امیرحسین موسی‌زاده، محمد طه طباطبایی، حسن نجفی و رضا خالقی‌فر

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها