X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 بهمن 1401, 06:28
کد خبر: 34874
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که حداقل چهار تغییر در ترکیب اولیه این تیم قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از  خبرنگار ایمنا، پیروزی شیرین و پرگل سپاهان مقابل گل‌گهر هرچند این تیم را صدرنشین کرد اما قضاوت عجیب سعاد وفاپیشه در آن دیدار و اخطارهای فراوانی که به بازیکنان سپاهان نشان داد باعث شد سپاهان برای بازی با فولاد تلفات زیادی بدهد و چهار بازیکن اصلی‌اش از این دیدار محروم شوند. رامین رضائیان، محمد دانشگر و محمد کریمی به دلیل چهار اخطاره شدن و امید نورافکن به دلیل اخراج دیدار با فولاد را از دست داده‌اند تا مورایس کار سختی برای هدایت تیمش در یکی از سخت‌ترین دیدارهای خارج از خانه این فصل داشته باشد.

نیازمند و احتمال کاپیتانی در اهواز

پیام نیازمند مطابق هفته‌های گذشته گلر سپاهان مقابل فولاد خواهد بود. او که در بازی مقابل گل‌گهر با دریافت گل در دقایق پایانی کلین شیت خود را از دست رفته دید، امیدوار است مقابل فولاد دروازه خود را بسته نگه دارد تا شاید این کلین شیت با پیروزی تیمش همراه شود. با توجه به محرومیت محمد کریمی، در صورتی که جلال علیمحمدی جانشین کریمی نشود، پیام نیازمند کاپیتان سپاهان مقابل فولاد خواهد بود.

گزینه‌های جذاب جانشینی دانشگر و رضائیان

خط دفاعی سپاهان دو تن از بهترین بازیکنان این فصل خود را در اختیار نخواهد داشت، رامین رضائیان و محمد دانشگر. با محرومیت رضائیان مقابل فولاد، دانشگر می‌توانست در پست دفاع راست برای سپاهان به میدان برود اما او هم محروم است تا با توجه به اینکه دفاع راست تخصصی در لیست سپاهان حضور ندارد، آریا یوسفی یا فرشاد احمدزاده گزینه‌های محتمل جانشینی رامین باشند، با این حال به نظر می‌رسد آریا یوسفی که در این فصل به عنوان وینگر راست به میدان رفته است به عنوان دفاع راست در ترکیب اصلی حضور یابد، جانشین محمد دانشگر نیز سیاوش یزدانی است که همین چند روز پیش حضورش در سپاهان به صورت رسمی اعلام شد. یزدانی به همراه نیلسون جونیور و محمد دانشگر تنها مدافعان وسط لیست سپاهان هستند و با توجه به محرومیت دانشگر، سپاهان روی نیمکت مدافع وسطی به عنوان جانشین نخواهد داشت! نیلسون جونیور زوج یزدانی خواهد بود و در دفاع چپ نیز میلاد زکی‌پور مطابق انتظار به میدان خواهد رفت.


یاسین یا جلال در انتظار رسیدن به ترکیب اصلی

در خط هافبک محرومیت محمد کریمی خبر بدی برای مورایس در بازی با فولاد است. او که نمایش خوبی مقابل گل‌گهر داشت روی یک خطای ساده کارت زرد عجیبی از سعاد وفاپیشه گرفت تا دیدار با فولاد را از دست بدهد. گزینه‌های جانشینی محمد کریمی مقابل فولاد، یاسین سلمانی، جلال الدین علیمحمدی یا حتی محمد قربانی هستند و انتخاب از بین آنها به تفکرات مورایس برای بازی با فولاد بازمی‌گردد، اگر مورایس از همان ابتدا تفکرات هجومی در دستور کارش باشد، یاسین سلمانی گزینه هجومی سپاهان به شمار می‌رود اما در صورتی که سرمربی پرتغالی بخواهد محتاط‌تر عمل کند و تیمش را دفاعی‌تر راهی میدان کند، جلال علیمحمدی یا محمد قربانی انتخاب‌های او خواهند بود. در میانه میدان، مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد و مانوئل فرناندز دیگر هافبک بازیساز سپاهان که مایل به چپ بازی می‌کند نقش کلیدی را در حملات ایفا می‌کند.


بازگشت علی‌نژاد یا اولین تجربه کاتاتو از ابتدا؟

در بین سه بازیکن هجومی سپاهان، حضور شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک و فرشاد احمدزاده به عنوان بال راست قطعی است اما در پست وینگر چپ با توجه به محرومیت امید نورافکن، پیش بینی بازیکن جانشین سخت است. محمد علی‌نژاد که تا پیش از بازی قبل برای چند بازی متوالی در این پست به کار گرفته شده بود، بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی مقابل فولاد خواهد داشت، اما در عین حال ایگور کاتاتو، وینگر-مهاجم جدید سپاهان نیز می‌تواند به جای نورافکن در آن پست به کار گرفته شود اما در هر صورت باید دید انتخاب مورایس کیست.

ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی با فولاد به شرح زیر است:

پیام نیازمند

میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی

مسعود ریگی

محمد علی‌نژاد، مانوئل فرناندز، جلال الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده

شهریار مغانلو

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها